klachtindienen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Waar kan ik een klacht indienen?

Beste lezer,

 

Naar aanleiding van recent contact met één van uw medewerkers wil ik een klacht indienen. Via de website zie ik geen klachtenformulier of nog beter; emailadres waar ik mij naar kan richten. Op deze pagina staan oude magnetlinks 'klachtenformulier', alleen verwijzen inmiddels door naar de algemene contactpagina. 

 

De bot TOBi komt niet verder dan het telefoonnummer van jullie klantenservice.

 

Kunnen jullie mij een mailadres sturen?

 

Bij voorbaat dank en

met hartelijke groet,

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11876Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Hoi @klachtindienen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Voorheen had Vodafone een klachtenformulier waar mensen direct hun klacht konden indienen. Waarom ze deze hebben verwijderd, geen idee. Het is nu alleen mogelijk om een klacht in te dienen via de klantenservice. Via mail is dit ook niet mogelijk, althans, nu niets. Zelf hoop ik ook dat het klachtenformulier snel terug komt.

Als je Tobi spreekt kan je direct vragen om een medewerker, als je het fijner vind om via de chat iemand te spreken.

klachtindienen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste Energieboy,

 

Begrijp ik goed dat het sec. mogelijk is om mondeling of via het chatvenster een klacht door te geven? Jullie hebben geen emailadres? 

Hoe zijn jullie er zeker van dat ik niet wederom dezelfde medewerker spreek? 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11876Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Ik ben niet werkzaam bij Vodafone!
Vodafone heeft geen mail adres waar je naar toe kan mailen. En als je met iemand chat dan chat je met iemand van Vodafone, of dit dan dezelfde persoon is, dat kan ik je niet garanderen. Maar iemand van de klachten afdeling spreken, dat kan niet. 

klachtindienen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Jij hebt 11K berichten verstuurd via community.vodafone en 3.4K problemen opgelost en bent niet aan het werk voor Vodafone? 

Anyway thanks!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic