VreselijkVF2014

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar kan ik een Printscreen plaatsen van mijn tegoed? Als mijn buiten tegoed niet klopt

VF stuurde een waarschuwing dat mijn MB bijna op waren, ik heb gelijk 3G geblokkeerd, en mijn app nagekeken, er stond nog 121 MB op en buiten bundel 10,12 ik heb gelijk de klantenservice gebeld om uitleg, het zou nagekeken worden. Ik zou er nog van horen. 30 juli weer gebeld nog steeds 121 MB op mijn VF app
Buiten tegoed nu 11.11??? Weer gebeld, ik zou er nog van horen!
1 aug stond er een 3 hoekje bij mijn app met de melding dat er een storing was die een aantal klanten trof, ik hoefde niets te doen, het werd geregeld!
Vandaag sms gehad dat m'n rekening klaarstaat en wat schetst mijn verbazing een forse rekening bovenop mijn mnd kosten! Klantenservice weer gebeld
Ik moest op het forum/feedback mijn klacht neerleggen. Ik zou daar ook mijn printscreens van mijn beltegoed kunnen plaatsen!!! Ben nu bijna 2 uur bezig met registreren, bericht plaatsen en printscreens toevoegen, maar dit laatste lukt op geen enkele wijze!
Ik weet niet meer wat ik nu nog moet doen om aandacht te vragen voor dit probleem, ik ben heel benieuwd naar de oplossing
1 Reactie 1
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@VreselijkVF2014

Ik heb al een hele tijd niet meer op het forum gezeten, maar vandaag maak ik even een uitzondering. Wat een blunder van de kant van de Vodafone klantenservice. (laten we even vooropstellen, ik ben geen vodafone werknemer en heb ook niks met deze firma te maken).

De klantenservice kan gewoon u rekening inzien, en precies vertellen waarom u 11.11 euro buiten u tegoed zit. Dit kan namelijk verschillende redenen hebben. Als u naar MijnVodafone gaat, klik je op Online rekening.

Op pagina 1 zou u een overzicht vinden als deze: (let op, dit is een voorbeeld en niet die van u)


Als u vervolgens door scrolt zult u het volgende vinden, een tabel waarin u kan zien waar de kosten bij gemaakt zijn.


Wanneer er voor Data (internet) - Dataverkeer kosten in rekening gebracht is, dan is dit onterecht wanneer u nog mb's over hebt en nog geen 100% sms gehad hebt. In dat geval staat u keurig in u recht, en moet vodafone het oplossen.

@Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic