@VreselijkVF2014 Ik heb al een hele tijd niet meer op het forum gezeten, maar vandaag maak ik even een uitzondering. Wat een blunder van de kant van de Vodafone klantenservice. (laten we even vooropstellen, ik ben geen vodafone werknemer en heb ook niks met deze firma te maken).
De klantenservice kan gewoon u rekening inzien, en precies vertellen waarom u 11.11 euro buiten u tegoed zit. Dit kan namelijk verschillende redenen hebben. Als u naar MijnVodafone gaat, klik je op Online rekening.
Op pagina 1 zou u een overzicht vinden als deze:
(let op, dit is een voorbeeld en niet die van u) Als u vervolgens door scrolt zult u het volgende vinden, een tabel waarin u kan zien waar de kosten bij gemaakt zijn.
Wanneer er voor Data (internet) - Dataverkeer kosten in rekening gebracht is, dan is dit onterecht wanneer u nog mb's over hebt en nog geen 100% sms gehad hebt. In dat geval staat u keurig in u recht, en moet vodafone het oplossen.
@Per