Beste
@dosmit1970 ,
volgens mij weet u niet hoe een forum werkt.. Een forum is bedoeld voor klanten helpen klanten.
De collega die u bedoelt is vermoedelijk
@Arina ? Zij is helaas geen collega, want zij is van de smartphone crew en krijgt wel betaald voor dit werk. En ik krijg helaas niet betaald voor dit werk, omdat ik gewoon een klant bent.
U heeft hier al een ander topic over aangemaakt, dus 2 topics aanmaken heeft niet zoveel nut. Zoals in het andere topic als door mijn lieftallige ""Collega""
@Arina is uitgelegd, hebben wij als andere klanten geen inzicht in u gegevens. Maar om u beter te kunnen helpen, hoop ik dat u een betere interpunctie wil gebruiken. Momenteel zijn u berichten namelijk erg onleesbaar.
Er is u niks beschuldigd. Uiteraard zou de fout heel goed bij vodafone kunnen liggen, maar daar heb ik geen inzicht op. Als andere klant kan ik tegen u zeggen: Bel de klantenservice, en laat uitzoeken of er fout bij hun zit. Alleen hier bent u niet mee geholpen. Daarom proberen wij eerst te kijken als wij de oorzaak kunnen vinden.
Om u goed van dienst te kunnen zijn, moeten wij de volgende dingen weten:
- Wat bedoelt u met 99mb. Was dit het data tegoed wat u deze maand nog over had?
- U praat over beltegoed, dus ik neem aan dat u prepaid heeft.
- U praat over 99mb, aangezien dit een data tegoed betreft, heeft u toevallig een internet blox aanstaan?