dosmit1970

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar is mijn Beltegoed van 20 gebleven geen mobiel internet aanstond

Wil graag weten waar mijn bel tegoed is gebleven mobiel internet stond uit, en op eens krijg ik bericht 0 euro maar wel 99 mb
Wil wel weten waar mijn geld is gebleven , door jullie storingen ben ik meer dan 20 euro kwijt. Ben niet de enigste als het zo doorgaat ga ik naar een andere provider
26 Reacties 26
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Kan zijn dat het 1 euro dagtarief aan staat. Daarmee krijg je 100mb voor 1 euro.

De klantenservice kost trouwens 'maar' €0,45 per geprek, heel wat voordeliger dan als het per minuut zou zijn. Via de andere kanalen die NetwerkFreak linkte is het sowieso gratis 🙂
dosmit1970
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je link, helaas kon ik hem niet openen op mijn iphone4s maar wel op ipad. Het word uitgezocht , maar heb een vermoede dat het in het ziekenhuis is gebeurd lag daar en kreeg van andere ook te horen dat bij sommige nog meer was verdwenen . Heb nog wel een vraag aan u daar kwamen ook pushberichten binnen , heeft dat er ook mee te maken .
Vast bedankt en prettig weekend
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@dosmit1970

Als er pushberichten binnen kwamen dan betekent dit wel dat internet aan stond. Dan kan dit inderdaad de oorzaak zijn.
jokeb257

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn beltegoed is op zonder gebelt te hebben kan u mij vertellen waar het gebleven is???
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Joke, dit kan verschillende redenen hebben. Vaak komt dit door (onbewust) dataverbruik. Neem even contact op met onze klantenservice. Onze collega's kunnen voor je nakijken waaraan je tegoed precies is opgegaan.
Gert123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
IK WIL OOK MIJN 20,- EURO TERUG!!!!!!!!!!!!

Heb zojuist hetzelfde meegemaakt. 33 euro beltegoed op Iphone 3GS. Altijd thuis in de WIFI, data uit.
Mijn vrouw neemt telefoon mee en zet data in trein aan. 186K emails binenngehaald en 20 EURO afgeschreven!!

Vodafone lijkt standaard 20,- euro van prepaid klanten af te schrijven! Lekker ZOOITJE
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Gert123,

Er wordt nooit zomaar € 20,00 door Vodafone afgeschreven, hiervoor is altijd een reden. Bijvoorbeeld (groot) internet gebruik door de telefoon.

Bedoel je met 186K e-mails 186.000 e-mails? Dat is wel erg veel. In de datateller van je telefoon kun je zien hoeveel MB's er precies zijn verbruikt. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice, dan kan het dataverbruik ook worden ingezien.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic