Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes

Waar gaat dat heen met ons???


Folks, nog even en de oranje gekte barst los, zijn jullie al in de stemming???

😄Kortom deel jullie WK momenten hier op het forum.
Foto's verhalen,video's whatever you got, we wanna know😄

En tot slot een gewetensvraag
We hebben onderstaande actie, moeten we nog steeds wereldkampioen worden of....



8 Reacties 8
Per
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Ok zal zelf maar gelijk de aftrap doen (goed gevonden Per:D)
Eerlijk toegeven, toen mijn manager van de week een klein voetbaltruitje met van persie erop uithaalde,dacht ik bij mezelf owja komt akelig dichtbij. Akelig omdat ik eigenlijk niet echt een voetbalfan ben. Maar als de jongens spelen dan leef ik mee, vind het vooral spannend. Géén strafschoppen, kan ik niet tegen als het zover is dan zet ik het af en kijk over een half uur wel terug:@ Uhm die vlaggetjes laat ik nog even achterwege (beetje te lui om dat op te hangen en dan weer af te pakken, ik weet het shame on me). Als ik kijk dan wil ik geen pottekijkers, geen zin in allerhande soyouwannabebondscoaches. Ow ja speciaal voor de gelegenheid wél bier in huis gehaald. Snacks is niet zo mijn ding (sixpack remember:p) En dan de gewetensvraag. Ik was al op vakantie dit jaar dus laat ons die cup maar winnen. Als iemand anders er met de buit vandoor gaat dan liever niet Duitsland, neeeee heb niets tegen Duitsers geen paniek, maar woon er 300 meter vandaan. Dan toch maar liever ander landje (doet Mauritius ook mee?). Als je een foto van mij ziet met een rood wit blauwe hanekam, be sure it was fotoshopped:D
En nu jullie ...
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Per wordt gewisselt voor netwerkfreak (goed gevonden....)

Wat ga jij doen tijdens het WK?
Tijdens het wk? Gewoon werken en voetbal kijken. Ik kijk niet voor de 1ste of 2de helft maar voor de 3de.

Kijk je met vrienden of vind je dat irritant?
Ik kijk met men vriendin en vrienden. Heb 65 inch scherm inc met een soundbar die er voor zorgen dat er perfect beeld en geluid is.

Heb jij de vlaggetjes buiten hangen?
Nee, dat is voor mensen in een rijtjeswoning met grinttegels voor het huis.

Wat is je favoriete WK snack?
Bier

Wie mag jou bellen tijdens een wedstrijd van onze jongens en wie niet?
Iedereen mag mij bellen. Maar of ik opneem is een tweede he.

Heb je een aparte WK App?
Nee, ik heb aan internet voldoende.

En dat roy donders wk pak @Per had ik al de eerste dag al besteld. De jumbo is de winkel waar ik trouw mijn boodschappen doe
DavidBlaszyk

Gedreven Liefhebber
  • 161Posts
  • 6Oplossingen
  • 33Likes
Waarom word ik hier vermeld?
Niet dat het erg is, ik vroeg het me alleen maar af.

Zelf ben ik geen voetbal liefhebber, wel kijk ik wel eens naar de EK en WK voor de gezelligheid.
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Sorry, ik hou niet van voetbal en eigenlijk ook niet van al dat gedoe daarom heen.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik denk dat Per jullie getagd heeft omdat jullie actieve leden zijn en te laten weten dat dit topic bestaat 😄

Ik ga wel kijken maar doe niet met de gekte mee. Heb wel 1 hamster die hangt in mijn lamp. Dat is wel een toffe peer 😛 Vrijdag bij vrienden kijken naar Spanje - Nederland. Misschien dat de gekte dan toch nog toeslaat 🙂
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Haha @Arina , lololol :p!
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Forum-leden,

Persoonlijk houd ik niet zo van voetbal en van de oranje-gekte daaromheen. Ik heb alleen mijn profile-badge oranje gemaakt vanwege het WK Hockey.
Ik vind voetbal over het algemeen een saaie sport. En ondanks de spanning, gebeurt het vaak dat ik tijdens een saaie wedstrijd afhaak. En iets anders ga doen. Soms gebeurt er echt 40 minuten lang heel erg weinig tijdens zo'n voetbal-wedstrijd. Ook op top-nivo. Dan haak ik af. De nationale gezelligheid is een pluspunt van het WK Voetbal, maar die cre-eren we zelf.

Ik weet zeker dat de FIFA en de Stichting Ether Reclame (STER) de grote winnaars worden van het WK Voetbal. In financieel opzicht dan.

Ik denk dat ik gewoon tijdens de voetbal wedstrijden op dit Forum aktief blijf. Doe ik nog wat nuttigs ook.
Dus geen oranje vlaggetjes. Geen juichpak. Geen oranje hamsters. En geen oranje tompoucen. Dag commercie: ik ben afgehaakt.

Succes !

Netwerker


Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic