ilemm

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waar blijft 500mb Sinterklaas kado ?

Op 3 december kreeg ik een SMS van Vodafone dat er een kadootje was : 500 mb internet tegoed.
www.vodafone.nl/cadeautje.
Heb het spelletje gedaan (pakje in schoorsteen gooien) en bevestigings sms gehad dat 500 mb binnen 10 dagen beschikbaar zouden zijn. Maar ik heb nog niets gezien in de Vodafone app .....Uiteraard heb ik opgewaardeerd !

8 Reacties 8
monic39

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier dito dus gewoon oplichting vodafone
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@ilemm @monic39

Met 10 dagen wordt normaal gesproken 10 werkdagen bedoeld. Het zou dus kunnen dat het nog een paar dagen duurt. Mocht je het niet vertrouwen, bel, chat of Twitter even met onze klantenservice. Dan kunnen ze nakijken wanneer je het cadeautje ontvangt. 😄
monic39

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aangezien ik het bericht kreeg op 23 november en nu nog steeds niets is ontvangen (heb jullie al via twitter gemeld) zijn de 10 werkdagen echt een slap excuus. Ik blijf erbij dat jullie de boel oplichten.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@monic39

Oplichten doen we zeker niet. Als je het cadeautje nog niet hebt ontvangen dan kunnen er twee dingen gebeuren.

1. We zetten het door naar onze technische dienst zodat het uitgezocht kan worden
2. We zien direct dat je er recht op hebt maar de bundel nog niet hebt ontvangen en we zetten deze handmatig voor je aan.

We zeggen in eerste instantie om die 10 dagen af te wachten zodat we dit niet onnodig laten uitzoeken. Als je na die 10 (werk)dagen nog steeds niks ontvangen hebt dan kun je dat natuurlijk aangeven en dan wordt het alsnog voor je in orde gemaakt. In plaats van ons meteen oplichters te noemen kun je ons beter de kans geven om het voor je op te lossen. 😉
Bert93

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier precies hetzelfde al 15 werkdagen verstreken, beetje jammer dit
Bert93

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weet niet hoeveel moeite ik nog moet doen om het te krijgen. Heb met jullie chat dienst gesproken en die verwijst me door naar verkeerde nummers. Krijg ik eindelijk iemand aan de telefoon die kan helpen, moet ik GRATIS INTERNET 500 smsen naar 4000. Doe ik dat krijg ik technische storing probeer het later weer. Nou zo gezegd zo gedaan en krijg dezelfde melding de volgende 5 pogingen ook. Ben er nu wel een hele tijd mee bezig hoop dat jullie hier nog wat kunnen doen, anders ben ik er wel klaar mee.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat schiet inderdaad niet op, @Bert93
Heb je al contact met ons gehad via Twitter of Facebook?

monic39

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds niets
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic