Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

WWDC 2019 - 3 juni 2019

Yes, de WWDC van 2019 komt eraan. Op 3 juni 2019 komt Apple weer met de jaarlijkste keynote en ik verwacht dat daar zeker de nieuwe iOS 13 zal worden besproken. Niet alleen de iOS update, ook is het waarschijnlijk dat ze het gaan hebben over macOS, watchOS, tvOS updates. Verder hoop ik natuurlijk dat ze het gaan hebben over de HomePod en de verkoop in Nederland, want die is er jammer genoeg nog niet. Voor alle ING bankrekening bezitters en die een iPhone hebben willen natuurlijk horen wanneer ze met hun iPhone (iWatch) kunnen betalen (want dat zit er wel aan te komen).


Maandag avond 3 juni 2019 om 19:00 uur, Nederlandse tijd, is er weer een livestream te volgen via je iPhone, iPad, iPod Touch, iMac, Macbook of met de speciale Apple TV app.

Live stream bekijken via je Safari-browser: https://www.apple.com/apple-events/
Live stream bekijken via Apple TV: via de Apple Special Event button

Veel plezier alvast en als je het hebt gezien en je wilt er over praten, laat hier dan een berichtje achter.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Jaja, ik heb gekeken en ben heel blij met de update!
Kan straks mijn iPad pro gebruiken als tweede scherm met met iMac, dat is wel super handig. En ook black instellen, super geweldig!

Alleen jammer dat er niet gesproken is over Apple Pay, dat komt snel via ING in Nederland. Had graag gehoord wanneer. En misschien een kleine update voor eSim in Nederland ??

Bekijk in context

4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Zijn er mensen die gisteravond gekeken hebben? 🙂
Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Jaja, ik heb gekeken en ben heel blij met de update!
Kan straks mijn iPad pro gebruiken als tweede scherm met met iMac, dat is wel super handig. En ook black instellen, super geweldig!

Alleen jammer dat er niet gesproken is over Apple Pay, dat komt snel via ING in Nederland. Had graag gehoord wanneer. En misschien een kleine update voor eSim in Nederland ??
Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik twijfel nog of ik een Apple HomePod wil kopen of een Google Home Hub (of zoiets). Jaja, vloeken in een huis, eigenlijk kan het niet ??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels een keuze kunnen maken Energieboy?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic