Roy.T

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WIjzigen incassodatum

Graag zou ik de incassodatum wijzigen naar de 25e van de maand. Hoe gaat dit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 93Posts
  • 30Oplossingen
  • 37Likes

Hallo @Roy.T, ook namens mij welkom op de Vodafone Community!

Super mooi dat @Energieboy al zoveel informatie heeft gedeeld rondom dit proces. Aan de hand hiervan kon ik gelijk aan de slag.

Zojuist heb ik de wijziging voor je doorgevoerd. Het duurt echter wel tot 2 maanden voor het volledig verwerkt is. Vanaf oktober incasseren we rond de 27e van de maand. Soms een dagje eerder, soms een dagje later. Dat ligt eraan of de betreffende dag in het weekend valt. 

Mocht er nog wat zijn, geef vooral een gil. 

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Roy.T 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Je kan wel alvast gegevens invullen bij je Persoonlijke Informatie hier op de community. Dit is alleen te lezen door medewerkers van Vodafone en dan kunnen ze je alvast helpen, gaat het sneller. 

Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 93Posts
  • 30Oplossingen
  • 37Likes

Hallo @Roy.T, ook namens mij welkom op de Vodafone Community!

Super mooi dat @Energieboy al zoveel informatie heeft gedeeld rondom dit proces. Aan de hand hiervan kon ik gelijk aan de slag.

Zojuist heb ik de wijziging voor je doorgevoerd. Het duurt echter wel tot 2 maanden voor het volledig verwerkt is. Vanaf oktober incasseren we rond de 27e van de maand. Soms een dagje eerder, soms een dagje later. Dat ligt eraan of de betreffende dag in het weekend valt. 

Mocht er nog wat zijn, geef vooral een gil. 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic