Hi!
Helaas is mijn toestel 5 maanden voor 't verstrijken van mijn abonnement overleden. Nu werd mij verteld dat als ik zou bellen met de klantenservice ik wel alvast mocht verlengen; ze zouden me een goede aanbieding doen! Nu heb ik twee drie doch interessante puntjes;
1. De "aanbieding" die gedaan zou worden omdat ik verleng en niet een nieuwe klant ben is er niet. Er wordt gewoon de normale website prijs gehanteerd. Namelijk een iPhone 6 met 1GB internet en wat belminuutjes voor 44,- per maand en of ik dan even 180,- wilde bijbetalen. An sich geen probleem, maar zeg dan niet dat het een "aanbieding" is!
2. Als ik vervolgens naar de eerstebeste GSM boer ga, in dit geval PhoneHouse, dan krijg ik precies hetzelfde abonnement aangeboden, maar nu hoef ik opeens die 180,- niet te betalen.
3. Als ik nou bij de PhoneHouse ook nog eens een andere provider selecteer (T2) dan wordt het ineens nog goedkoper of krijg ik voor dezelfde prijs zelfs 2GB internet!
Ik zie door de bomen het bos niet meer! Een aanbieding is geen aanbieding, en als het het al zou zijn is het nogsteeds veel te duur in vergelijking met andere providers? Wil Vodafone tevreden klanten (want dat ben ik absoluut!) niet behouden? En ja; service mag wat kosten, maar geen honderden euro's, toch?