pieter1602

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vroeg verlengen

Heb een paar weken geleden mijn abo verlengd gaat pas in mei in maar vooruit was een goede aanbieding.
Aangezien ik toch wat MB tekort kwam dacht ik vooruit ga mijn abo verhogen en wil dus meer betalen.
Ben gaan bellen en wat blijkt dat dat niet kan om dat het abonement al verlengd is per mei.Over 4 maanden dus.
Best wel erg vreemd in mijn ogen en niet zo klant vriendelijk.
Is niets aan tedoen maar wil deze info toch wel even delen.
11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi pieter1602
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt een aantal weken geleden je abonnement laten verlengen zodra je oude abonnement afloopt, dat begrijp ik toch goed? Deze gaat in vanaf mei 2019? Maar nu kom je er achter dat je te kort komt aan MB's en nu wil je liever dat nieuwe abonnement niet, wat per mei 2019 ingaat, maar een ander abonnement?

Als het klopt zoals boven staat dan is het natuurlijk niet zo vreemd dat Vodafone zegt dat je je abonnement al hebt laten verlengen en dat je daar nu niet meer onderuit kan. Je hebt een bedenktijd van 14 dagen en als je daarin bedenkt om toch te veranderen, dan kan dit nog. Na die 14 dagen is het niet meer mogelijk en staat je nieuwe abonnement vast en klaar. Zo vreemd is het natuurlijk niet, als ik heel eerlijk mag zijn.

Daarom mijn advies ook altijd aan iedereen, wacht zo lang je kan met het verlengen van je abonnement. Behalve als je echt een nieuw toestel nodig hebt en je kan die 4 maanden niet wachten. Want je weet nooit wat er nog in die 4 maanden kan gebeuren. Misschien komt er nog wel een super aanbieding of wil je toch liever iets anders of .... nou ja, verzin maar. Zodra je je nieuwe abonnement bent aangegaan is er geen weg meer terug, zo vreemd is dat niet.

Misschien nog een dingetje, wat ik heb gevonden op de BloX voordeelbundels aan in My Vodafone of in onze My Vodafone App. Wanneer het jou uitkomt. Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-22 66 789.

Ik weet niet of je dit nu nog kan doen bij je oude abonnement en anders wachten tot je je nieuwe abonnement hebt en dan verhogen naar een hoger abonnement met meer MB's.
pieter1602
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Even voor de verduidelijking ik ben heel blij met mijn nieuwe abo wat in mei in gaat goede Deal!!
Alleen vodafone zegt dat je je abonement tussen tijds kan verhogen en ik wilde mijn huidige abonement de laatste 4 maanden verhogen naar een duurder abonement.
En dat kan dus niet om dat ik al verlengd heb.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Dat zal dan in de kleine letters staan, denk ik. De algemene voorwaarden heb ik niet gelezen.
Het is dan natuurlijk wel jammer en zuur dat je nu niet even omhoog kan. Maar als men dit aangeeft dan is het best een beetje zuur als het niet kan.
pieter1602
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat vond ik nou ook ,maar die 4 maandjes gaan wel lukken!! het is zo mei:grinning:
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
pieter1602 wrote:
Dat vond ik nou ook ,maar die 4 maandjes gaan wel lukken!! het is zo mei:grinning:

Ja, dat is ook weer zo. Voor je het weet is het weer zomer en vakantie tijd :sunglasses:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dankjewel voor je feedback! Ik zal dit ook intern aankaarten. Het klopt inderdaad, dat als je verlengt hebt en het is nog niet actief, je het oude abonnement niet kunt ophogen. Dit heeft te maken met de order die in het systeem klaar staat.
Ik zal dit intern aankaarten. Wat je eventueel zou kunnen doen is data BloX activeren.
pieter1602
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat is dan niet de bedoeling want dat is toch wel aardig duurder als je blox aanzet.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
pieter1602 wrote:
Dat is dan niet de bedoeling want dat is toch wel aardig duurder als je blox aanzet.

Dat is zeker vervelend maar wat je zegt, het is gelukkig bijna Mei (nu al 1 februari, de tijd gaat snel).
Probeer zoveel mogelijk op Wifi en dan kom je het wel door. Steven gaat het intern aankaarten, dat is al een + puntje.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic