Hoi
pieter1602 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Je hebt een aantal weken geleden je abonnement laten verlengen zodra je oude abonnement afloopt, dat begrijp ik toch goed? Deze gaat in vanaf mei 2019? Maar nu kom je er achter dat je te kort komt aan MB's en nu wil je liever dat nieuwe abonnement niet, wat per mei 2019 ingaat, maar een ander abonnement?
Als het klopt zoals boven staat dan is het natuurlijk niet zo vreemd dat Vodafone zegt dat je je abonnement al hebt laten verlengen en dat je daar nu niet meer onderuit kan. Je hebt een bedenktijd van 14 dagen en als je daarin bedenkt om toch te veranderen, dan kan dit nog. Na die 14 dagen is het niet meer mogelijk en staat je nieuwe abonnement vast en klaar. Zo vreemd is het natuurlijk niet, als ik heel eerlijk mag zijn.
Daarom mijn advies ook altijd aan iedereen, wacht zo lang je kan met het verlengen van je abonnement. Behalve als je echt een nieuw toestel nodig hebt en je kan die 4 maanden niet wachten. Want je weet nooit wat er nog in die 4 maanden kan gebeuren. Misschien komt er nog wel een super aanbieding of wil je toch liever iets anders of .... nou ja, verzin maar. Zodra je je nieuwe abonnement bent aangegaan is er geen weg meer terug, zo vreemd is dat niet.
Misschien nog een dingetje, wat ik heb gevonden op de BloX voordeelbundels aan in My Vodafone of in onze
My Vodafone App. Wanneer het jou uitkomt. Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-22 66 789.
Ik weet niet of je dit nu nog kan doen bij je oude abonnement en anders wachten tot je je nieuwe abonnement hebt en dan verhogen naar een hoger abonnement met meer MB's.