shomringhausen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vrijwel geen internet, wel bellen/sms

Ik heb al een lange tijd een probleem. Ik heb een Sony Xperia P en ben telefonisch altijd en overal bereikbaar, smsjes lukken ook goed, maar als ik niet op Wifi zit en buiten de deur ben dan heb ik eigenlijk vrijwel nooit internet. Mijn telefoon geeft wel aan 3G en zegt ook verbonden te zijn met het internet netwerk, maar berichten krijg ik niet binnen, facebook geeft aan netwerkfout en browsen is niet mogelijk vanwege verbindingsproblemen. Waar ligt dit aan? Ik heb de instellingen voor mobiel internetten precies overgenomen zoals aangegeven op de site (toegangspunt: live.vodafone.com, etc), ook de instellingen-sms mag niet baten. Slechts héél af en toe werkt het wel. Ik betaal gewoon voor mobiel internet, maar ben dus eigenlijk alleen bereikbaar met Wifi in de buurt.
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Shomringhausen, het is natuurlijk wel zo handig inderdaad om ook buiten de deur gebruik te maken van het internet. Aangezien je wel goed bereik hebt, denk ik dat het toch aan de instellingen of je toestel ligt. Kun je eens een backup van je toestel maken en je toestel helemaal resetten door deze terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Wellicht dat het daarmee wordt opgelost. Probeer voor de zekerheid ook eens even je simkaart in een ander toestel. Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic