ASoerjbali

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vreselijk spijt na verlengen met Vodafone. Verschrikkelijk bedrijf!!

Voordat ik begin wil me uiteraard excuseren voor het niet houden aan de netetiquette.

Na een jaar lang normaal Vodafone gebruikt te hebben, heb ik besloten om Vodafone te verlengen met een sim only. Dit was echt mijn allergrootste fout... VRESELIJK.

- Het is begonnen met een wijzigen van mijn rekening, oude rekeningnnummer opgezegd nieuwe rekeningnummer doorgegeven.. Dit kon niet online want ik kreeg hier een foutmelding. Na 4 maanden is het nog steeds niet gelukt om dit te wijzigen. HOE MOEILIJK IS HET. Het aller ergste is dat deze Vodafone oplichters elke keer 2,73 in rekening brengen als de eerste incasso mislukt!! Dit KLOPT rekening bestaat meer, ik elke keer het bedrag opnieuw overmaken, geklaagd etc etc. Er is toen belooft dat ze de bedragen zouden crediteren, krijg ik verdomme vandaag een rekening van 115 euro!! De Vodafone sukkels hebben 50,- euro in rekening gebracht voor het repareren van mijn voicmail. Ook besluiten ze om zomaar ineens 2 maanden in rekening te brengen en natuurlijk de bekende 2,73 omdat ze NOG STEEDS VAN HET OUDE REKENING INCASSEREN.

Inmiddels heb ik de consumentenbond dit verhaal uitgelegd, consument en recht, Radar, ik wil per direct opzeggen. Dit is onmogelijk het aller vreselijkste bedrijf ooit. Juridisch bijstand ingeschakeld om deze oplichters aan te pakken. Mensen alsjeblieft ga weg bij Vodafone dan maar naar T-Mobile, Ben, KPN alles moet wel beter zijn.

Vodafone kan een simpele ziel als ik niet gewoon een normaal abonnementje krijgen waar ik 36,- euro's per maand betaal, deze dan ook vanaf het juiste rekeningnummer wordt geincasseerd en dat jullie dienstverlening een keer naar behoren werkt. Meer vraag ik verdomme niet, ik heb wel betere dingen doen!!
1 Reactie 1
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
je bericht voldoet helaas niet aan de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic