Ledje69

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vreemde kosten pre paid

Mijn zoon heeft een prepaid sim. De mobiele data staat uit, hij heeft vrijwel overal WiFi en heeft de telefoon nodig om te bellen als hij ergens met zijn fiets gestrand is. Nu wordt er regelmatig saldo in mindering gebracht. Ik dacht eerst hij heeft ergens zijn mobiele data aangezet (in het begin stond ook de WiFi ondersteuning aan, staat inmiddels uit). Nu was hij vorige week op kamp en lag zijn telefoon thuis en is er bijna €3 afgeschreven terwijl de telefoon niet gebruikt is.
Wat kan de verklaring hiervoor zijn? Ik kan wel opwaarderen, maar dan is het volgende week weer weg.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Ledje69
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Dit kan je via My Vodafone doen doormiddel van een chat, dan heb je ook direct antwoord.

Deze mensen kunnen voor je in het systeem kijken, weet niet of ze ook kunnen zien waaraan het af is gegaan, maar je kunt het ze altijd even vragen. Via de community is het niet mogelijk vanwege je privacy.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Ledje69
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Dit kan je via My Vodafone doen doormiddel van een chat, dan heb je ook direct antwoord.

Deze mensen kunnen voor je in het systeem kijken, weet niet of ze ook kunnen zien waaraan het af is gegaan, maar je kunt het ze altijd even vragen. Via de community is het niet mogelijk vanwege je privacy.
Ledje69
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gedaan. De iPhone kan blijkbaar als de data geblokkeerd is en aan WiFi gekoppeld is toch data via GPRS consumeren.
Vreemd verhaal.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic