Carola

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vreemde app of tabblad op startscherm

Hallo allemaal. Graag zou ik een afbeelding uploaden want ik denk niet dat ik het goed kan uitleggen. Er zit ineens een grijs half maantje langs de rand van mijn startscherm. Soort tabblad of zgn thumbnail. Krijg het niet weg. Applicaties zijn op dit blad verzameld. Ik kan het bewerken en apps toevoegen maar het ding zelf verwijderen kukt met geen mogelijkheid! !! HELP anyone? ??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
FrancoisNL

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Hallo Carola,
 
Kijk eens op dit youtube filmpje; http://youtu.be/6aM7kQ7sCRE?t=1m57s
Daar staat precies uitgelegd voor wat deze optie is.
 
je kunt het halve maandje verwijderen door op je homescreen een longpress te doen op je backbutton (backbutton eventjes ingedrukt houden, ik schat een seconde of 5)
 
het maakt deel uit van de Samsung Premium Suite MR. In feite zijn een aantal features van de Note 2 ook uitgebracht op de S3.
 
Laat even weten of het gelukt is.
 
Groeten Francois

Bekijk in context

4 Reacties 4
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Carola schreef:
Hallo allemaal. Graag zou ik een afbeelding uploaden want ik denk niet dat ik het goed kan uitleggen. Er zit ineens een grijs half maantje langs de rand van mijn startscherm. Soort tabblad of zgn thumbnail. Krijg het niet weg. Applicaties zijn op dit blad verzameld. Ik kan het bewerken en apps toevoegen maar het ding zelf verwijderen kukt met geen mogelijkheid! !! HELP anyone? ??
Hoi Carola, welkom op het forum 🙂 Dat klinkt niet best. Welke applicatie heb je gedownload dat je deze "halve maan" op je scherm kreeg ? Van welk toestel maak je gebruik ?
FrancoisNL

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Hallo Carola,
 
Kijk eens op dit youtube filmpje; http://youtu.be/6aM7kQ7sCRE?t=1m57s
Daar staat precies uitgelegd voor wat deze optie is.
 
je kunt het halve maandje verwijderen door op je homescreen een longpress te doen op je backbutton (backbutton eventjes ingedrukt houden, ik schat een seconde of 5)
 
het maakt deel uit van de Samsung Premium Suite MR. In feite zijn een aantal features van de Note 2 ook uitgebracht op de S3.
 
Laat even weten of het gelukt is.
 
Groeten Francois
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
FrancoisNL schreef:
Hallo Carola,

Kijk eens op dit youtube filmpje; http://youtu.be/6aM7kQ7sCRE?t=1m57s
Daar staat precies uitgelegd voor wat deze optie is.

je kunt het halve maandje verwijderen door op je homescreen een longpress te doen op je backbutton (backbutton eventjes ingedrukt houden, ik schat een seconde of 5)

het maakt deel uit van de Samsung Premium Suite MR. In feite zijn een aantal features van de Note 2 ook uitgebracht op de S3.

Laat even weten of het gelukt is.

Groeten Francois
Hoi Francois, welkom op het forum. Dank je voor de aanvulling. Het bericht dat je hebt geplaatst is helemaal correct 🙂 Nogmaals dank.
1 Kudo vvor jou 🙂

MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Heey Carola, bekijk even het antwoord van FrancoisNL, deze is correct 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic