jeroen.v

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vragenlijst vodafone verdacht

Als u wil dat ik dit beantwoord, moet u een emailadres gebruiken waaraan ik kan zien dat het van vodafone is. Nu ziet het eruit als SPAM. Dit soort mails beantwoord ik niet.

Zie hieronder

 

Van: Vodafone [mailto:vodafone@express.medallia.eu]
Verzonden: donderdag 20 februari 2020 13:05
Aan: jeroen.verhulst@hccnet.nl
Onderwerp: Vragenlijst van 2 minuten: Vodafone waardeert jouw feedback

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dit is een bericht vanuit Medaillia. Zij meten voor ons hoe het gesprek met de klantenservice is verlopen. Deze mail krijg je alleen als je contact hebt gehad met ons via mail @Energieboy @jeroen.v 

Dit is dan ook geen spam. Door te meten hoe het gesprek is verlopen, kunnen wij onze service weer verbeteren.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @jeroen.v 
Goed dat je deze info hier even beschrijft. Ik zou zelf ook nooit een vragenlijst invullen en zeker niet als het niet duidelijk is of deze nu wel of niet van Vodafone is. 

Een Vodafone Community medewerker kan je helpen met meer informatie. Heb nog even geduld en dan kunnen ze je helpen. 

LET OP: dit is een open Community en kan door iedereen gelezen worden. Ook je eigen mail adres is te zien door iedereen. Misschien zou je het plaatje nog kunnen aanpassen en je mail verwijderen? Dit kan je doen door op de 3 puntjes, rechts onder in beeld te drukken en op bewerk klikken. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dit is een bericht vanuit Medaillia. Zij meten voor ons hoe het gesprek met de klantenservice is verlopen. Deze mail krijg je alleen als je contact hebt gehad met ons via mail @Energieboy @jeroen.v 

Dit is dan ook geen spam. Door te meten hoe het gesprek is verlopen, kunnen wij onze service weer verbeteren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic