Tantesuus

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vragen & opmerkingen nav het "Ik kan niet bellen" topic

*edit door BasT*

Ten behoeve van de overzichtelijkheid van het algemene topic dit commentaar verplaatst naar een apart topic

==============

En wat als dit allemaal niet werkt? Nog steeds slechte dekking, 1 streepje of geen service. Heb duur abonnement en moet alsnog thuis me vaste telefoon gebruiken
22 Reacties 22
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Markypie,

Kijk eens even hier? Volg alle tips op. Werkt het dan nogsteeds niet?
schjanssen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben sinds kort verhuisd binnen een straal van 400 meter. In mijn oudehuis al een paar maal geklaagt dat het bereik in huis slecht was, echter is dit nu nog beroerder, vaak geen bereik of maar 1 streepje. Woon in het centruk van Utrecht. wat is hier aan te doen Vodafone?



Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi schjanssen, dat gaan we uitzoeken. Neem aub de vragen uit het "kan niet bellen" topic in dit netwerkvragen-board even door. Dan hebben we een goed beeld van waar de oorzaak van het probleem wel of niet kan zitten. Neem daarna gewapend met die kennis aub contact op met de klantenservice (de opties vind je op vodafone.nl/support).
Mijn collega loopt dan deze info met je door en controleert ook hoe de dekking is en of er op dit moment storingen/werkzaamheden zijn op je thuisadres. En vanaf daar kan dan gekeken worden wat de oplossing gaat zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic