Zoals de meeste mensen klachten hebben over internet, ik heb sinds aangaan van het contract, 2000 MB (RED), geen goed woord over wat betreft de snelheden. In heerlen noord kan ik een paar minuten wachten voordat er iets op mijn NOTE2 verschijnt. Word hier schijtziek van. Ook in Aalsmeer een drama, zo nog wel meer locaties. Aan mijn gsm ligt het niet, eenmaal op wifi dan raast het internet door.
Vraag mij af waarom ik een RED abbo bij vodafone heb afgesloten. Het kan wel een keer wat minder snel zijn, maar over het algemeen is het prut met een rietje. Heel enkele keer heb ik op een locatie echt snel internet, maar dat is ook maar een paar keer per maand en moet je maar net dicht bij de gsmmast zitten.
Ik betaal een hoop geld elke maand, wens een deel van mijn kosten terug omdat ik een simkaart bij KPN heb aangeschaft voor internet, dit werkt een stuk beter. Maar vodafone wilt hier niet op in gaan.
Ik wil nieuwkomers waarschuwen met de mededeling; schaf geen vodafone (RED) aan zonder goed te onderzoeken of het internet op de voor jou belangrijke locatie wel goed werkt. Ik kan wel huilen. Telefoon gaat ook sneller leeg door het wachten, wachten en wachten tot er iets op je scherm verschijnt. Mededelingen van chat programma's komen niet door. Pas als ik de gsm een keer 'refresh' dan komt er een bulk berichten binnen. Dit omdat mijn programma's zo nu en dan het internetcontact verliest, door het slechte netwerk.
Ook de klantenservice is een puinhoop. Moet MEERDERE keren bellen om alle ongewenste zaken te laten blokkeren en dat blijkt achteraf dat het nog steeds niet in orde is. In Buitenland bellen of gebeld worden was tot voor kort nog steeds mogelijk, terwijl ik meerdere malen de klantenservice had gebeld om dit te blokkeren.
In de vodafone winkel ook een drama mee gemaakt om een abbo af te sluiten, heb daar 3 uur in die winkel gestaan. En vodafone komt mij nergens in te gemoed. Heb spijt van de abbo bij Vodafone. Het moet eens tijd worden dat je persoonlijke adviseur gaat krijgen en weg met die tijdelijke callcenter medewerkers, steeds een ander aan de lijn, werkt voor geen meter. Ze doen maar wat, zeggen maar wat en als je er wat van zegt, dan verbreken ze de verbinding een manager krijg je niet aan de lijn.
Als iemand haar of zijn werk niet naar behoren doet, verkeerd advies geeft, ben ik duidelijk: "u kunt beter bij Albert Heijn gaan werken en vakken vullen". Dat word je niet in dank af genomen.
Maar eerlijk is eerlijk, die deeltijd medewerkers, het word er niet beter op.