loopezz

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vragen: Sso, Factuur, Voorwaarden Sso

Ik heb op dit moment 3 vragen:

SSO Blox
Ik was afgelopen week aan het kijken op de Super Sim Only site van Vodafone en zag dat het vernieuwd was. Mij viel meteen 1 ding op: er stond op dat de SSO abonnement gemakkelijk kan worden aangevuld met een Blox. Echter staat dat er nu niet meer op.
Was dit een fout of kan dit tegenwoordig wel?

Factuur
Hoe kan ik eenvouding zien hoeveel ik bel of sms en hoeveel data ik verbruik? Dit staat namelijk niet op het factuur gemeld van Vodafone.

Voorwaarden SSO
Ik vraag mij ook al eens vaker af waarom Vodafone het abonnement omzet als je de simkaart plaatst in een ander toestel (dus ander IMEI) bij 2 keer in 2 aaneengesloten maanden. Ik zelf ga waarschijnlijk binnenkort een 2e mobiel kopen (van ~50 euro) om hiermee de (zomer)vakantie(s) door te komen. Ik laat dus liever mijn iPhone thuis als ik naar het strand ga aan een meer of iets dergelijks, wat vaak genoeg voorkomt in de zomer. Ik wil dan geen iPhone onbemand achterlaten vanwege diefstal en de mogelijke schade door het zand en water. Helaas ben ik in dat soort gevallen gedwongen om een prepaidkaart te kopen, dit heeft tot gevolgen dat ik op onbepaalde tijden een ander nummer heb.
Zou Vodafone hierin een aparte regeling voor kunnen maken (bijv. dat de iPhone het overgrote deel gebruikt moet zijn of een 2e IMEI laten registeren)? In mijn ogen heeft dit geen nadelige effecten voor Vodafone: dataverbruik is zeer waarschijnlijk minder, sms- en belgedrag blijven hetzelfde.
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic