Swootcandy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vragen Mbt. overstappen

Beste Vodafone,

Ik wil tijdens de lancering van Iphone X overstappen van mijn huidige provider (Kpn) naar Vodafone.
Nu zit ik met een paar vraagjes mbt. de keuze om de overstap te maken.

Kan ik mijn nummer behouden die ik via KPN heb, als ik overstap naar Vodafone?
Is er mogelijkheid om een dual sim te bestellen via Vodafone en is deze ook beschikbaar voor de Iphone X of andere Iphone's?
Tevens heb ik met mijn gezin een ziggo provider, en bij een abbonnement bij Vodafone krijg je extra's, Nu heeft mijn vriendin al een vodafone abbonnement en deze extra's, krijg ik deze extra's dan ook op mijn Abbonnement?
Is er enige bekendheid met wat je eenmalig moet bijbetalen bij het afsluiten van een Abbonnement bij Vodafone met een Iphone X toestel. ( aangezien die Iphone 8+ €0,- ) zal./is er wel een schatting voor de Iphone X?

Mvg,

Dennis van ballegooij

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Swootcandy

Welkom op het forum. Ik ga je vragen één voor één beantwoorden:

Kan ik mijn nummer behouden die ik via KPN heb, als ik overstap naar Vodafone?
Dit is zeker mogelijk. Je kunt bij het aanvragen van je abonnement nummerbehoud regelen. Dit kan zowel telefonisch als via de website en via de winkel. https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Is er mogelijkheid om een dual sim te bestellen via Vodafone en is deze ook beschikbaar voor de Iphone X of andere Iphone's?
Bij ons heet een dualsim een duosim. Hiermee heb je twee simkaarten met één telefoonnummer. Hiervoor betaal je eenmalig 30 euro.

Tevens heb ik met mijn gezin een ziggo provider, en bij een abbonnement bij Vodafone krijg je extra's, Nu heeft mijn vriendin al een vodafone abbonnement en deze extra's, krijg ik deze extra's dan ook op mijn Abbonnement?
Als het abonnement op hetzelfde adres staat als het Ziggo abonnement dan krijg je ook de voordelen. https://www.vodafone.nl/support/vragen-over-vodafone-ziggo/

Is er enige bekendheid met wat je eenmalig moet bijbetalen bij het afsluiten van een Abbonnement bij Vodafone met een Iphone X toestel. ( aangezien die Iphone 8+ €0,- ) zal./is er wel een schatting voor de Iphone X?
Je betaald sowieso aansluitkosten (25 euro). Daarnaast krijg je de optie om te kiezen wat je maandelijks gaat betalen voor het toestel of wat je in één keer gaat betalen. Echter is er nog geen prijsindicatie. Meer informatie hierover vind je hier https://www.vodafone.nl/iphone/iphone-x/

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Swootcandy, heb je nog iets aan de antwoorden van steven- gehad of heb je nog vragen? We horen het graag!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic