RicardoMaxi

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraagjes over RED wat ik niet terug kan vinden in PDF

Hallo iedereen,

Sinds vandaag is mijn nieuwe RED abonnement ingegaan, maar ik had nog wel een paar vraagjes.

1. De eerste 3 maanden zijn 'onbeperkt' lijkt mij dat dit onbeperkt is tot zekere hoogte? Zo ja, wat is de limiet?
2. Ik dacht dat ik ook had gelezen dat je onbeperkt gebruik kon maken (ook na de eerste 3 maanden) van bijv spotify, etc. Is dit ook zo of heb ik mij vergist?
3. Worden je voordelen met Ziggo automatisch verrekend (5 euro korting per maand) en kan ik mijn gratis pakket via Vodafone activeren of moet dat via mijn account van Ziggo?

Sorry voor de vele vragen.

Thanks alvast,

Ricardo
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi RicardoMaxi,

Ik zal je vragen per punt beantwoorden:
1. Dit is écht onbeperkt, dus er zit geen limiet aan. Je kunt dus wanner je maar wilt gebruik maken van jouw 4G-netwerk zonder dat je bang hoeft te zijn om extra kosten te maken.
2. Ik weet niet precies wat je hier bedoelt. Bekijk de volgende link eens, daar staat wat je krijgt: http://voda.fo/ne/o5n3h.
3. De €5,- korting per maand wordt automatisch doorgevoerd. Je hoeft hiervoor niks te doen. Het gratis pakket wordt door Ziggo geregeld. Je kunt dus via jouw Ziggo account zelf regelen welk pakket je wilt hebben.

De Alles in 1 op Reis Wereld staat automatisch aan, maar je betaalt hier niets voor wanneer je het niet gebruikt. Geen zorgen dus 🙂

Ik denk dat je een Red abonnement hebt met 5GB data? Dat is waarom dit automatisch in de app staat. Gezien de Onbeperkt Data bundel er ook tussen staat, heb je gewoon onbeperkt data 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
RicardoMaxi
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog even een toevoeging op dit alles.

Ik zag dat standaard 'alles in één op reis wereld' aan stond. Leuk dat, dat kost je 5 euro per dag. Lijkt me gek dat dat standaard aan staat als je net je simkaart in je telefoon doet,
En ik heb op de app bij mijn Tegoed een 5 GB bundel staan maar daarnaast ook Onbeperkt Data. Heb ik nou 5GB of onbeperkt data?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi RicardoMaxi,

Ik zal je vragen per punt beantwoorden:
1. Dit is écht onbeperkt, dus er zit geen limiet aan. Je kunt dus wanner je maar wilt gebruik maken van jouw 4G-netwerk zonder dat je bang hoeft te zijn om extra kosten te maken.
2. Ik weet niet precies wat je hier bedoelt. Bekijk de volgende link eens, daar staat wat je krijgt: http://voda.fo/ne/o5n3h.
3. De €5,- korting per maand wordt automatisch doorgevoerd. Je hoeft hiervoor niks te doen. Het gratis pakket wordt door Ziggo geregeld. Je kunt dus via jouw Ziggo account zelf regelen welk pakket je wilt hebben.

De Alles in 1 op Reis Wereld staat automatisch aan, maar je betaalt hier niets voor wanneer je het niet gebruikt. Geen zorgen dus 🙂

Ik denk dat je een Red abonnement hebt met 5GB data? Dat is waarom dit automatisch in de app staat. Gezien de Onbeperkt Data bundel er ook tussen staat, heb je gewoon onbeperkt data 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic