Natas vd putten

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vraagje over de gewonnen fiets

Goededag even een vraagje over de fiets die ik gewonnen zou hebben,ik ben in augustus gebeld door vodafone over dat ik een fiets heb gewoon en doordat ik mb's heb gedoneerd maar tot op de dag van nu heb ik niks meer vernomen hiervan en zou toch graag mijn prijs in ontvangst willen nemen.
Hoe nu verder?
Mvg nmr vd putten
Ps. Op het forum staat mijn naam vermeld als winner van augustus n van der putten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Natas vd putten,

We hebben nieuws: het transport voor jouw gewonnen fiets is ingepland. Er wordt deze week contact met jou opgenomen om een datum te prikken wanneer de fiets afgeleverd kan worden. Helaas zat er inderdaad een flinke vertraging in dit proces. Onze excuses hiervoor.

Bekijk in context

17 Reacties 17
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Natas vd putten
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard van harte gefeliciteerd met je prijs. Leuk om te winnen maar nog leuker om te krijgen ??. Alleen kunnen wij klanten niet in het systeem kijken wat er moet gebeuren om de prijs in ontvangst te nemen. Daarom adviseer ik je om de klantenservice via een privé berichtje via Facebook en/of Twitter. Deze mensen kunnen voor je kijken en antwoord geven.

Wil je nog even laten weten hoe het is afgelopen.
Alvast bedankt.
Natas vd putten
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb gisteravond met de klantenservice gebeld en zei zeiden dat ik hier op het forum een bericht moest plaatsen hierover,jeetje zeg vind dit zo jammer,al jaaaaaren klant bij vodafone maar dit vind ik echt een tegenvaller zeg
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Natas vd putten

Ik heb je vraag meteen doorgespeeld! Zodra ik een terugkoppeling hierover heb, laat ik dit meteen weten!
Mijn excuses voor het ongemak.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Natas vd putten wrote:
Ik heb gisteravond met de klantenservice gebeld en zei zeiden dat ik hier op het forum een bericht moest plaatsen hierover,jeetje zeg vind dit zo jammer,al jaaaaaren klant bij vodafone maar dit vind ik echt een tegenvaller zeg

Vreemd hoor, zoiets zou toch de klantenservice moeten weten. Gelukkig pakt Steven het voor je op en heeft die je vraag doorgespeeld. Snap dat je het vind tegenvallen maar waar mensen werken kunnen ook fouten gemaakt worden en dit alles heeft natuurlijk niets met de service en diensten te maken van Vodafone. Het is een prijsvraag en waarschijnlijk loopt er iets door elkaar heen.

Om even aan te geven, ik heb begin december ook iets gewonnen bij een bedrijf en het pakje is nog niet binnen en Post.NL zegt dat het er niet is en de verzender zegt dat het bij de post sorteercentrum ligt. Ja, wie o wie is nu schuldig?? Wil alleen maar aangeven dat het misschien ook nog wel eens niet aan Vodafone hoeft te liggen.

Hoe dan ook, Steven heeft het opgepakt en zal je er zeker over berichten en dan fiets je straks 2019 in (tenminste, dat hoop ik natuurlijk) :wink:. Fijne Feestdagen gewenst!
Natas vd putten
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik ga het rustig afwachten en hoop inderdaad dat de fiets ons nog tegemoet komt,jullie ook fijne feestdagen
Groetjes natascha
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Natas vd putten,

We hebben nieuws: het transport voor jouw gewonnen fiets is ingepland. Er wordt deze week contact met jou opgenomen om een datum te prikken wanneer de fiets afgeleverd kan worden. Helaas zat er inderdaad een flinke vertraging in dit proces. Onze excuses hiervoor.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Yes, wat goed nieuws Natas vd putten
( eerst zien dan geloven, ik voel hem al aankomen :wink: )

Straks fiets je al de Kerstdagen in, dat zou leuk zijn!
Veel plezier alvast met je nieuwe fiets 🙂
Natas vd putten
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ssuper fijn zeg,ik wacht het af wanneer er contact word opgenomen,dank jullie wel.
Fijne feestdagen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan! Fijne feestdagen!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Willen we natuurlijk straks hier nog wel een foto zien van die mooie fiets :stuck_out_tongue_winking_eye:
Natas vd putten
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik ben vanmorgen gebeld en morgenochtend komen ze de fiets bezorgen jheeee denk dat mijn zoontje heel blij mee is.
Foto komt dan zeker.
groetjes natas
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Yes, goed om te horen!
Spannend hoor...

:bike:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super om te horen 🙂
Natas vd putten
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jaja de fiets is er en wat is die leuk,nogmaals heel erg bedankt.
foto lukt me niet om te plaatsen sorry
Groetjes natas
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Super om te lezen.
Veel fiets plezier!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah wat fijn om te horen 🙂 Super! Heel veel fietsplezier!!!!!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic