gijsieaz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vraag over verlengen

Beste forumleden

ik had een vraag mijn abbonnement loop 13 januari 2016 af, en je kan 4 maanden van te voren verlengen, nu wil ik 15 augustus al verlengen... is het mogelijk om die maanden die ik eigenlijk nog moet wachten op te kopen of is dat geen optie?

gr gijs
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Afkopen is normaliter alleen mogelijk bij stopzetten van het contract. Zover ik weet is dat dus niet mogelijk. Je zou contact op kunnen nemen om te zien of er een uitzondering wordt gemaakt. (Je dient hiervoor bij de afdeling loyalty voor te zijn) Zij kunnen soms een uitzondering maken in bepaalde situaties zodat het 6 maanden van te voren kan.
Indien het niet mogelijk is dan dien je echt te wachten totdat je in de 4 maanden zit.
gijsieaz
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oh top, ben al ongeveer 5 jaar klant en de familie al rond de 8 jaar denk ik, dus ik denk dat de loyal wel iets voor mij kan betekenen, alleen kan ik nergens hun tel nummer vinden?

gr gijs
Anonymous
Niet van toepassing
Loyalty is te bereiken via 1201 🙂
Hebben geen direct nummer.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@gijsieaz,

Ik hoop dat mijn collega's van de afdeling Loyalty een uitzondering hebben kunnen maken! Ik zal het topic nu sluiten omdat je we via deze weg niet verder kunnen helpen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic