MichaelKooy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraag over mijn Huidige abonnementsvorm.

Goedemorgen/middag/avond ,

Sinds November 2013 heb ik een abbonement afgenomen (Vodafone RED ) 2 jaar met een Samsung Galaxy S4 .
En loopt het contract van mijn toestel pas af in November 2015.
:specificatie:
* Onbeperkt bellen / smsen
* 2GB Data
* 50,00 per maand.

Nu nog geen jaar later komt de Samsung Galaxy S5 uit met exact dezelfde specificaties voor hetzelfde bedrag.
Normaal gesproken zit je 2 jaar aan een abbonement vast , maar zou dolgraag (voor het zelfde geld en specificaties als wat ik nu al heb met de S4 , een S5 willen).

Graag hoor ik wat de mogelijkheden zijn , aangezien ik toch echt graag de S5 zou willen hebben.

Met vriendelijke groeten,

Michael Kooy
3 Reacties 3
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@MichaelKooy ,

"Samsung Galaxy S5 uit met exact dezelfde specificaties" Dit is niet helemaal waar, in de hardware zit wel degelijk verschil.

Voor je galaxy s4 zou je via Vodafone nog:
http://inruildeals.vodafone.nl/sell-mobile-phone/Phones/Samsung/i9505_Galaxy_S_IV_LTE_16GB €165 euro kunnen krijgen. Vervolgens zou je de s5 kunnen kopen voor 650 - 165 = €485.

Daarnaast kan je hem ook verkopen op Marktplaats. Verwacht daar circa 240 voor je telefoon. Dan kom je op €410.

Je kan 8 maanden van je abbonoment afkopen. Maandbedrag 50 x 8 = €400 euro.
Vervolgens verleng je je abbonoment met een S5.
Je levert je Samsung galaxy s4 in voor €165 . Dan kost je nieuwe mobiel nog: €400 - €165 = €235
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Poita ,

Het is ook niet mijn aanraden, alleen het is een optie..
Ik denk dat als je Vodafone opbelt en mijn scenario voorstelt, ze dit zeker niet zullen weigeren. Hun zien hier namelijk ook wel de dikke winst voor hun kant van in...:D
Ik snap de verleiding uiteraard, maar raad het ten strengste af. Want dankzij de €100 euro cashback actie op de s4, is deze enorm in waarde gedaalt.

Misschien was het handig voor je om en new phone every year af te sluiten
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/new-phone-every-year.shtml
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic