JelgerS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraag over het Tegoed en verbruik dat niet wordt weergegeven.

Hallo allen, ik had gezocht of er anderen waren met hetzelfde probleem als mij, maar daar lijkt het vreemd genoeg niet op.
Mogelijk is er een heel logische verklaring voor, maar ik meen te herinneren dat mijn probleem voorheen wel werkte.
 
Het probleem.
Als ik naar de pagina https://my.vodafone.nl/my_vodafone/tegoed_en_verbruik/costcontrol ga om mijn tegoed en verbruik te zien dan laad deze niet de informatie voor "Mijn tegoed en verbruik" in. Het kopje wel, maar er verschijnt geen informatie, ik meen te herinneren dat ik de eerste week van mijn abonnement er nog een mooie lijst stond met verbruik van tegoed en internet.
Onder het kopje "Mijn abonnement" wordt de informatie zo ver ik zie wel correct ingeladen.
 
Ik heb een zakelijk abonnement voor de Samsung Galaxy S2 en dit probleem heb ik op alle geprobeerde browsers (chrome, firefox, IE en webbrowser van m'n galaxy)
 
Hoe kan ik dit oplossen of is er nog een andere manier om m'n verbruik te bekijken. Het liefst zonder third party apps die verbruik tracken.
 
Groeten, Jelger
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey JelgerS,

Het probleem van My Vodafone tegoed bekijken zou niet moge voorkomen. Het beste dat je kan doen is je 06-nummer doorgeven via een Private Message en dan kan ik het verder nakijken. Indien nodig een case doorzetten naar onze Technische dienst.

Terug komen voor een alternatief om je tegoed betref data, kan ik alleen een 3de partijs software adviseren. Mijn persoonlijke ervaring gaat uit naar 3G Watchdog, hiermee kun je precies zien wat je data verbruik is voor de hele maand. Hij slaat alarm als je te veel data verbruikt. Echter is deze applicatie bedoelt voor Android toestelen ( bijv: HTC Desire HD, Samsung Galaxy S, S2, Plus...).

Bekijk in context

1 Reactie 1
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey JelgerS,

Het probleem van My Vodafone tegoed bekijken zou niet moge voorkomen. Het beste dat je kan doen is je 06-nummer doorgeven via een Private Message en dan kan ik het verder nakijken. Indien nodig een case doorzetten naar onze Technische dienst.

Terug komen voor een alternatief om je tegoed betref data, kan ik alleen een 3de partijs software adviseren. Mijn persoonlijke ervaring gaat uit naar 3G Watchdog, hiermee kun je precies zien wat je data verbruik is voor de hele maand. Hij slaat alarm als je te veel data verbruikt. Echter is deze applicatie bedoelt voor Android toestelen ( bijv: HTC Desire HD, Samsung Galaxy S, S2, Plus...).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic