MarileenG

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraag over gebruik nieuwe telefoon/abonnement.

Hallo,

Ik heb vandaag mijn nieuwe toestel ontvangen inclusief een nano-sim met nummerbehoud.
Mijn abbonement gaat alleen maandag 10 november pas in. Mijn oude simkaart is past niet in mijn nieuwe toestel en ik zou deze graag al willen gebruiken.
Zou ik mijn nieuwe toestel en sim al voor maandag kunnen gebruiken? En zoja, brengt dit kosten met zich mee?
Ik durf het zelf niet te proberen omdat ik bang ben dat wanneer mijn nieuwe sim wordt gebruikt, mijn oude sim blokkeert en ik dan tot maandag zonder telefoon zit.

Met vriendelijke groeten,
Marileen
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @MarileenG

Tot en met Zondag 9 November 2014 kun je gebruik maken van je oude SIM-kaart (in je oude smartphone).
En tot en met zondag 9 November 2014 is je nieuwe Vodafone nano-sim-kaart nog niet aktief.
Vanaf Maandag 10 November (in de loop van de dag) krijgt jouw oude sim-kaart geen signaal meer. En enkele minuten later wordt je Vodafone nano-sim-kaart aktief. En kun je gebruik maken van je abonnement bij Vodafone.
Nu nummer-overzetting is ingepland voor Maandag 10 November 2014 valt daar niets meer aan te veranderen.
Let op: de nummer-overzetting kan de gehele dag plaats vinden. Dus ook in de avond-uren.
Heb je op dinsdag 11 November 2014 nog steeds geen Netwerk-signaal op je Vodafone nano-sim-kaart.
Bel dan met een geleende smartphone naar de Vodafone telefonische klantenservice. Telefoonnummer: 0900-0940

Veel plezier toegewenst met je nieuwe Vodafone abonnement. En met je nieuwe smartphone.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic