zinloos1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraag over afronding van Internet Basis Blox

Hallo,
 
Ik ben van plan om een smartphone te kopen en hierbij Blox te gaan gebruiken op mijn prepaid account.
Nu zit ik met een vraag over de Basis Blox Internet, wat ik al aan een paar medewerkers van vodafone heb gevraagd maar nog niet echt een duidelijk antwoord op heb gekregen.
Ik vraag mij af op hoeveel kb de datebezoeken worden afgerond. Bijvoorbeeld als ik whatsapp check of als ik mijn mail bekijk.
Ik las bij een internet abbonement dat dit 10KB was, maar ik kan dit voor de blox niet specifiek vinden.
Toen ik vodafone mailde zeiden zij dat het 512(!)kb afronding was. Dit kan ik mij niet voor stellen, want dat zou betekenen dat elke keer als ik mijn mail check er een halve mb van mijn 250MB bundel afgaat.
In de winkel zeiden ze dat het per webpagina verschillend is, maar dat klopt volgens mij al helemaal niet.
Is er hier iemand die weet op hoeveel kb de blox internetbezoeken worden afgerond?
 
Mvg,
 
Tim van Broekhoven
2 Reacties 2
Dennis_s

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 5Oplossingen
  • 2Likes
Beste Tim,

Gelukkig is de afronding inderdaad 10Kb per sessie, echter tegenwoordig is je telefoon al gauw bijna 24 uur online en maakt dat ook niet uit omdat het de aantal MB's zijn die tellen niet hoelang je er over doet.

Groet,

Dennis
Moderator
Vodafone
zinloos1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie Dennis,
 
Ik heb nog een vraag, ik kreeg twee dagen geleden en sms van Vodafone, over een actie dat als ik voor 20 euro opwaardeerde ik 10 euro gratis beltegoed kreeg. (http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20/pdf/avw_waardeer20krijg30.pdf)
Nou vroeg ik mij af, kan ik deze 10 euro ook gebruiken voor een maand internet?
Anders heb ik hier niet zo veel aan omdat je het maar 30 dagen kan gebruiken.
Ik hoop snel antwoord van u te krijgen.

Met vriendelijke groet,
 
Tim van Broekhoven
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic