Daze01

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vraag met betrekking tot een bestelling

Ik heb een nieuw mobiel Abonnement afgesloten bij de Vodafone winkel in Groningen en hoewel ik wel netjes mijn contract per E-mail heb gekregen. Heb ik verder nog geen bestel bevestiging en ik kan mijn order nr ook niet terug vinden. Kan dit voor mij na gekeken worden mijn order nr is:286069986

alvast bedankt

groeten Dees
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Daze01
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je een abonnement hebt afgesloten in een Vodafone Winkel en welkom bij Vodafone 🙂
Dit soort administratieve dingen kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via een chat, start hier de chat. Deze kunnen in de administratie voor je kijken wat er aan de hand is. Kan zijn dat het iets langer duurt en anders gewoon even vragen. Via de community kan het niet omdat dit is voor klanten die klanten helpen.

Laat nog even weten hoe het is afgelopen en als je nog een vraag hebt, stel deze gerust.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Daze01
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je een abonnement hebt afgesloten in een Vodafone Winkel en welkom bij Vodafone 🙂
Dit soort administratieve dingen kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via een chat, start hier de chat. Deze kunnen in de administratie voor je kijken wat er aan de hand is. Kan zijn dat het iets langer duurt en anders gewoon even vragen. Via de community kan het niet omdat dit is voor klanten die klanten helpen.

Laat nog even weten hoe het is afgelopen en als je nog een vraag hebt, stel deze gerust.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Daze01, is het nog gelukt via de klantenservice? Anders kan de status eventueel ook worden opgevraagd bij de betreffende winkel.
Daze01
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor bovenstaande berichten, ik heb via een chat met de klanten service een antwoord gevonden op mijn vraag
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic