ColinSB

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraag m.b.t. abbonement

Beste,

Mijn 2 jarig abonnement is afgelopen op 11 maart 2015. Nu is het inmiddels juli. Mocht ik een mooi abonnement tegenkomen die goedkoper is hoe pak ik dit het beste aan?

Wordt mijn abonnement nu per maand verlengt en heb ik één maand opzegtermijn of zit ik aan een 2-jarig abonnement vast?

Heb 2 jaar geleden een goede deal gesloten met vodafone friends & family: 3gb +1gb gratis 90 belminuten en 5000 sms voor 32 euro p/maand.

Heb nu een los toestel gekocht en mn simkaart van de iphone in deze gedaan. Weet iemand een goedkoper abonnement wellicht?

Alvast bedankt voor de hulp.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey ColinSB

Het abonnement wordt nu stilzwijgend iedere maand verlengt totdat jij het opzegt of verlengt.
Zet je het abonnement stop dan heb je een opzegtermijn van 1 maand.
Aangezien je nu al een los toestel hebt gekocht zou je voor een sim only abonnement kunnen gaan.
Via my vodafone zie je al bepaalde aanbiedingen staan, de klantenservice kan je bepaalde aanbiedingen geven en inderdaad je zou eens kunnen kijken via friends and family.
Je kunt ook naar de websitw gaan om te zien wat er allemaal mogelijk is.
Ik raad je aan om eerst te bedenken wat je zelf wilt voordat je verlengt.

ColinSB
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wil veel internet weinig belminuten en SMS dus kom dan uit op de Friends and family red super 6gb + 1gb voor 33 euro per maand.

Echter als ik kijk bij T-mobile heb ik 6Gb voor 25 euro dat verschil is aanzienlijk groter. Contact opgenomen met de klantenservice maar jammer genoeg kan je bij vodafone geen abonnement samenstellen net als bij T-mobile

Het enige wat ik me dus afvroeg is wat er gebeurd met mijn friends and family als ik nu opzeg en bijvoorbeeld over een jaar weer klant wordt. Kan ik dan weer gebruik maken van friends and family of ben ik dit dan kwijt. In de vodafone winkel zeiden ze dat het nog tientalle jaren in de database stond.

Groet.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
ColinSB als je gebruik wil maken van een Friends & Family aanbieding dan heb je hiervoor een speciale actiecode nodig. Het feit dat je ooit al eens gebruik hebt gemaakt van Friends & Family verandert hier niets aan. Je maakt hier dan niet automatisch gebruik van en zult een nieuwe code moeten krijgen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic