xMakaSoul

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraag: Welke telefoon zou ik kiezen?

Weet niet of ik hier goed zit maar ik post het maar hier.
 
Nu loopt mijn abbonement bij een andere provider binnenkort af en zou ik graag naar Vodafone willen over stappen..
Nou is mijn probleem ik zou niet weten welke telefoon ik nou moet kiezen!!
(Prijs maakt niet uit)
Dus nu is mijn vraag aan jullie welke smartphone kunnen jullie mij aanraden?
Graag wel een telefoon met een batterij die met regelmatig gebruik pas aan t einde van de avond of zelfs later kan worden opgeladen.
 
Alvast bedankt.
6 Reacties 6
patricia1984

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik vind het altijd lastig om iets aan te bevelen. Ieder heeft zijn eigen mening over een telefoon. Wil je geld bij betalen of wil je het liefst dat een telefoon 0 euro is? Ik heb zelf een abo van 25 per maand (bel+sms) en heb dan een samsung galaxy mini 2.. Bijbetalen was niet nodig. Ik weet ook niet wat je allemaal met je mobiel wilt kunnen doen.
HanvBerkel010

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
 
Voor mij hetzelfde probleem. Ik kan over ongeveer een week mijn abonnement verlengen en ik twijfel echt verschrikkelijk tussen 2 toestellen. De iPhone 4s en de Samsung Galaxy Note 2. Bijde verschillen ze heel erg van elkaar en daarom vind ik de keuze zo lastig. kwa prijs verschillen ze weinig van elkaar dus dat is geen probleem. Wat bij mij een rol speelt is dat ik de batterij duur belangrijk vind maar   vooral welk toestel het fijnste in gebruik is. Met de nadruk op het typen van berichten. Ik post redelijk wat tweets en whatsapp staat vrijwel heel de dag open. Nu is de note 2 een heel stuk groter dan de 4s maar dat veschil neem ik even voor lief. kunnen jullie mij vertellen wat de beste keuze is voor mij naar aanlijding van het vele gebruik wat ik maak van een smartphone? 
 
Groeten Han
Maaike89

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb er ook last van gehad dat ik niet wist welke telefoon ik moest kiezen. Ik heb hiervoor een test gedaan. Uiteindelijk ben ik bij de Samsung Galaxy S III uitgekomen. Misschien kan zo'n test jullie ook helpen.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Maaike89 schreef:
Ik heb er ook last van gehad dat ik niet wist welke telefoon ik moest kiezen. Ik heb hiervoor een test gedaan. Uiteindelijk ben ik bij de Samsung Galaxy S III uitgekomen. Misschien kan zo'n test jullie ook helpen.
Hoi Maaike, welkom op het Vodafone forum. Het is ook niet makkelijk om een toestel te kiezen. Het aanbod is ook zo groot. Een test kan inderdaad een uitkomst bieden. Goede post. Dank je wel 🙂
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
qua specificaties zijn alle nieuwe smartphones bijna gelijk.
Die verschillen zijn nu vrij minimaal.
Oké bij de een is de camera beter maar die met de mindere camera heeft weer betere software ervoor. Zodat het probleem zich bijna oplost.

Dus ik denk dat voor jou de battarij duur het belangrijkste is.
Dan wordt het al geen grote telefoon zoals de Samsung S4 of de sony xperia Z of de samsung Note.
Dit zijn toestellen die groot zijn en dus een groot scherm hebben.
En dat verbruikt veel stroom.

Ik denk dat de HTC 1 wel een goede keuze zou zijn.
Of de huidige samsung S3
Iets in die richting in ieder geval.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
xMakaSoul schreef:
Weet niet of ik hier goed zit maar ik post het maar hier.

Nu loopt mijn abbonement bij een andere provider binnenkort af en zou ik graag naar Vodafone willen over stappen..
Nou is mijn probleem ik zou niet weten welke telefoon ik nou moet kiezen!!
(Prijs maakt niet uit)
Dus nu is mijn vraag aan jullie welke smartphone kunnen jullie mij aanraden?
Graag wel een telefoon met een batterij die met regelmatig gebruik pas aan t einde van de avond of zelfs later kan worden opgeladen.

Alvast bedankt.
Hey xMakasoul,

Heb je ondertussen al een keuze kunnen maken? 😄 Ben erg benieuwd!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic