Helena12

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voucher ter waarde van 50€ bij afsluiten red essential

Goedenavond

gisteren heb ik via de telefoon mijn abbo verlengd naar aanleiding van de mail die ik heb ontvangen vanuit friend And family.
Ik heb netjes als afgesloten zoals de actie genoemd wordt echter staat er ook bij dat ik een accessoire voucher twv 50€ zou krijgen. Ik heb deze echter niet gehad. Ik kreeg van Vodafone te horen dat ik dan u even moest mailen naar onderstaande mailadres. Zij geven echter weer dat ik naar Vodafone friends And family moet. Wordt een beetje van kastje naar muur gestuurd zo.

Hopen dat jullie het kunnen regelen

Hoor het graag wanneer ik het ga ontvangen

Mvg
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Helena12
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je je bestelling hebt geplaatst moet je direct erna een mail krijgen met bedankt voor je bestelling. Ergens onderaan staat dan dat je een code krijgt om korting te krijgen op aankoop van een accessoire.

Mocht je deze niet hebben ontvangen dan is de mail, die je door de klantenservice is gegeven, het juiste mail adres. Begrijp dan ook niet dat ze je weer terug sturen. Je zou nog even via Twitter en/of Facebook een privé bericht kunnen sturen en uitleggen wat er aan de hand is. Deze afdeling kan er even voor je induiken en kijken of ze iets voor je kunnen betekenen.

Het is natuurlijk een beetje vervelend maar verwacht toch uiteindelijk dat het wel goed zal komen. Laat nog even weten hoe het afloopt. Fijne avond nog!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dit is een actie van Friends and Family. Voor de voucher mag er of gebeld worden met de friends and family afdeling.

0800-6677880 Uitsluitend voor de status van je bestelling, niet om een abonnement af te sluiten.
maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur en zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic