Vodafone is recent begonnen met een campagne om de communicatie met onze klanten wat persoonlijker te maken: de Voornaam-campagne. Superleuk initatief natuurlijk, maar we merken dat dit bij jullie wat verwarring oplevert. In de e-mail of sms wordt de klant op een informele wijze gevraagd naar zijn of haar voornaam.
Gezien alle phishing en spam- berichten die er de laatste tijd circuleren zijn jullie (terecht!) argwanend hierover. Met deze melding willen we duidelijk maken dat deze berichten inderdaad van Vodafone afkomstig zijn.
Er zijn twee varianten; een e-mail:
En een sms'je:
De campagne zal door deze meldingen enigszins aangepast worden. Het sms'je wordt niet meer gestuurd en de e-mail zal aangepast worden naar een vorm die wat "betrouwbaarder" overkomt.
We hopen dat we met dit bericht jullie zorgen hebben weggenomen. Mocht je een e-mail ontvangen met het verzoek om je voornaam te delen: dat zijn wij dus!
🙂Verkorte link naar dit topic: www.vodafone.nl/act/c/voornaam