vvis

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voorkeursnetwerk: geen service

Mijn zoon heeft toestel Huawei Y6 met prepaid kaart van vodafone
Sinds enige tijd kan ik geen netwerk meer selecteren.
Hij kan gewoon internetten bij wifi spot maar hij kan niet bellen en kan niet gebeld worden.
Kaartje is net een jaar oud. Zit er goed in. paar keer eruit gehaald, toestel aan en uit.
Hij doet niets meer.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Bij prepaid dient er inderdaad binnen een bepaalde tijd opgewaardeerd, gebeld etc te worden anders vervalt het nummer en tegoeden vvis

Meer hierover lees je hier https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml

Mijn collega's van de klantenservice kunnen voor je controleren wat er precies aan dr hand is en of het al vervallen is etc.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi vvis
Heb je de kaart ook al eens in een ander toestel geprobeerd? En heb je gekeken met een ander kaartje in dat toestel? Daarnaast nog even controleren bij My Vodafone of hij nog wel geldig is!

laat eten weten of je deze dingen al hebt geprobeerd.
vvis
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit kaartje is te klein voor andere toestellen bij ons thuis.
Kan niet account maken op my vodafone omdat inlogcode die je met sms moet krijgen niet op dat toestel aankomt.
Dit had ik al allemaal geprobeerd.
Ik ben bang dat het kaartje niet meer geldig is.
Kaartje is gebruikt om te whatsappen, volgens mij heeft mijn zoon nog nooit gebeld.
zelfs opwaarderen is volgens mij niet gelukt.....geld weg
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dan zou ik nog wel even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0094). Het geld mag natuurlijk niet zomaar weg zijn. Zou ik toch even voor bellen en als je belt vragen of het nummer nog actief is.
Anonymous
Niet van toepassing
Bij prepaid dient er inderdaad binnen een bepaalde tijd opgewaardeerd, gebeld etc te worden anders vervalt het nummer en tegoeden vvis

Meer hierover lees je hier https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml

Mijn collega's van de klantenservice kunnen voor je controleren wat er precies aan dr hand is en of het al vervallen is etc.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
vvis
Mocht je na het contact opnemen met Vodafone hier het juiste antwoord hebben gekregen. Geef het antwoord dan op als Best Antwoord. Daar heb je andere klanten weer mee die deze Community volgen en dit zelfde probleem ervaren. Alvast vriendelijk bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic