Hoi @NurgulSarigul
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend allemaal, je raakt er niet wijzer van en begrijp je frustratie. Echter, je hebt er inmiddels een case van laten maken en dat kan 5 tot 10 werkdagen duren voor je hier antwoord op hebt. In die tussentijd kan verder niemand voor je kijken wat er aan de hand is, dat doen ze op die afdeling al, waar je de aanvraag hebt gedaan. Je zal dus echt even moeten wachten op die uitspraak.
Ik ben natuurlijk niet bij het gesprek geweest en misschien is er wel een verwarring geweest tussen u en de persoon van de klantenservice. Maar goed, dat gaan ze nu uitzoeken en daar moet je echt even op wachten, hoe vervelend ook.
En zijn hier medewerkers van Ziggo ook aanwezig en wanneer die je bericht hebben gelezen dan zullen ze met je mee kijken wat er daar aan de hand is. Heb nog even geduld, het is zondag, morgen is er weer iemand hier online.