Hoi
Robin94 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wel erg vervelend als je denkt korting te krijgen en dit wil niet lukken. Weet je zeker dat je volledig voldoet aan alle regels voor het krijgen van deze korting, extra GB en het extra zender pakket (incl. safe online)? Heb jij digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo? En op hetzelfde adres minimaal één van deze abonnementen: Start, Red, Smart, Scherp of Black? Dan krijg je van ons iedere maand non-stop gratis extra’s! Meer info zie: https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/?icmp=meer-info-gratis-extras
Aangezien je schreef dat je eerst geen TV had en daarna bij Ziggo wel TV hebt geactiveerd vraag ik me af of het daar wel goed is gegaan. Mij lijkt het het beste dat je op de
Community van Ziggo deze vraagt ook eens neerlegt. Daar zitten ook moderatoren die voor je kunnen kijken. Op de Community van Vodafone kan ik je het beste doorverwijzen naar een privé berichtje sturen via
Facebook en/of
Twitter. Daar zitten mensen die wat meer tijd kunnen nemen om te kijken wat er aan de hand is en of alles wel klopt.
Waarom zeg ik Community van Ziggo, omdat ik denk dat er met dat abonnement misschien toch iets anders is verlopen dat je zou willen. Weet niet waarom ik het denk, maar gezien je TV activatie?!? Ik zou je daar ook kunnen helpen op de Community, dan kan ik je sneller proberen te laten helpen door een Ziggo medewerker (via de Community). Succes alvast in ieder geval en mocht je op de Community van Ziggo iets hebben geplaatst, laat je het me hier weten, dan kom ik daar ook even voor je online.