FrankvanderS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voor mijn administratie wil ik een inlogaccount voor tv/internet en een ander account voor mobiel - kan dat?

Om mijn administratie zuiver te houden, is het nodig om de gegevens voor tv/internet gescheiden te houden van die voor mijn mobiele telefoon. Daarom wil ik de twee afzonderlijke accounts houden. Ik wil ze niet samenvoegen. Wat moet ik doen om toch te kunnen inloggen, om bijvoorbeeld mijn abonnementen te kunnen bekijken?

Tot nog toe schijnt de site mij te dwingen om de accounts samen te voegen. Dat wil ik niet. Wat moet ik doen.?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb even je gegevens erbij gepakt. Ik mag helaas je gegevens niet openen of aanpassen. Dit is omdat het onder Hollandsnieuwe valt. Ik raad je aan om dit aan te kaarten bij Hollandsnieuwe. Zij kunnen de gegevens loskoppelen en voor Hollandsnieuwe de gegevens aanpassen. 
Wij zien alleen de gegevens in van My Vodafone. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @FrankvanderS 
Er is geen site die je verplicht om je gegevens samen te voegen. Als je facturen wilt zien van Ziggo dan ga je naar Mijn Ziggo op www.ziggo.nl. En als je de facturen van Vodafone wilt inzien dan lig je in op My Vodafone via www.vodafone.nl

Dit doe ik altijd zo en heb nog nooit een bericht gezien dat Vodafone en/of Ziggo me dwingt deze samen te voegen. Ze vragen wel of je dit wil, maar dat hoeft niet. 

Heb je dit wel gedaan, dan zit je er volgens mij aan vast. Weet niet of ze dit dan weer ongedaan kunnen maken. Hiervoor kan een Vodafone Community medewerker je meer over vertellen. Deze komen regelmatig hier langs om mensen te helpen. Maar je kan ze gewoon los van elkaar houden!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het kan ongedaan gemaakt worden maar dan dien je een ander e-mailadres te gebruiken voor My Vodafone of Mijn Ziggo. Dit mag dan niet meer hetzelfde e-mailadres zijn. 
Mocht je willen dat ik je hiermee verder help, dan hoor ik het graag @FrankvanderS 

FrankvanderS
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, ik zou graag verder geholpen worden om de accounts gescheiden te houden. Voor Ziggo gebruik ik gmail, en voor Vodafone /Hollandsnieuwe gebruik ik een yahoo account. Kan het zijn dat cookies roet in het eten gooien, en de accounts niet van elkaar kunnen onderscheiden? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je mij een privébericht sturen met je naam, adres, postcode, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer, mobiel nummer en beide e-mailadressen @FrankvanderS 
Dan kan ik het vanuit hier voor je oppakken. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Mocht je niet weten hoe je een privé bericht kan sturen, lees dan deze topic:
https://forum.vodafone.nl/offtopic-66/hoe-kan-ik-iemand-een-prive-bericht-sturen-in-de-community-300...

Succes! Het zal allemaal wel goed komen met Steven z’n hulp.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb even je gegevens erbij gepakt. Ik mag helaas je gegevens niet openen of aanpassen. Dit is omdat het onder Hollandsnieuwe valt. Ik raad je aan om dit aan te kaarten bij Hollandsnieuwe. Zij kunnen de gegevens loskoppelen en voor Hollandsnieuwe de gegevens aanpassen. 
Wij zien alleen de gegevens in van My Vodafone. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic