Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Voor jou: 10 GB cadeau voor kerst!

Het zijn uitpakweken bij Vodafone! En dat betekent gratis 10 GB data voor jou tijdens de feestdagen. Zo ervaar je hoe het is om maximaal verbonden te zijn met GigaNet: het krachtige netwerk van Vodafone en Ziggo. Of je nu een abonnement hebt of een prepaidkaartje. 
 

Heb je een abonnement…
… met internetbundel? Dan krijg je tussen kerst en oud en nieuw 10 GB data cadeau, bovenop je abonnement. En je hoeft hier niets voor te doen. De data wordt automatisch geactiveerd op 23 december en is geldig tot en met 23:59 uur op 31 december in de hele EU. 
 

Heb je een prepaidkaartje….
Dan bepaal je zélf op welke dag in december je de bundel gebruikt. Activeer ‘m makkelijk door GRATIS DAG AAN te sms’en naar 4000 of via je My Vodafone app. Die dag is de bundel geldig tot middernacht.
De prepaid gratis dagbundel kun je eenmalig activeren tussen 1 en 31 december 2019.
 

Verbruik bekijken
Je maakt eerst deze 10 GB data op en daarna pas je eigen bundel. Deze 10 GB data is te zien als extra donut in de My Vodafone omgeving zodat je je totale verbruik kan bekijken. Natuurlijk krijg je ook een sms’je van ons als de 10 GB op is en het verbruik weer uit je eigen bundel gaat. 

< Check mijn verbruik in My Vodafone >

Let op: als je al in een internetsessie zit vanaf vóór 0:00 uur dan maak je om 0:00 uur op 23 december niet meteen automatisch gebruik van de 10 GB. Start een internetsessie ná 0:00 uur via ons netwerk (dus zet ook je WiFi uit), om de gratis data te activeren. 

Bekijk meer informatie en de veel gestelde vragen op onze special uitpak weken-pagina. We zijn benieuwd hoe jij deze 10 GB extra gaat opmaken tijdens de feestdagen! Laat het ons weten in een reactie onder dit topic. Heb je nog vragen of opmerkingen? Deze kun je natuurlijk ook hieronder plaatsen. 

Fijne feestdagen!! 

27 Reacties 27
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Renske Mutsaers De kosten van 9,98 zullen weg gehaald worden. Je hebt hierover contact gehad met mijn collega's op 04-01. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Steven wrote:

@Renske Mutsaers De kosten van 9,98 zullen weg gehaald worden. Je hebt hierover contact gehad met mijn collega's op 04-01. 

Zozo, dat is nog eens een nette service! 
Zo zal Renske er vast ook over denken… Netjes hoor!

bliv

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon wrote:

Klopt @jswdgrt 

De 10 GB is niet te doneren. 

Fijne jaarwisseling! 🙂 

Dat klopt dus niet. Ik kreeg €50 bovenop mijn rekening die duidelijk waren veroorzaakt door een hele lading donaties. Dat was niet duidelijk en als het niet mag verwacht je dat het ook niet kan… Net gebeld met Vodafone en alle extra kosten worden terugbetaald. 

Even bellen dus als je extra kosten hebt gemaakt door je donaties!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dan klopt het toch wat @Sharon  zegt @bliv . De kosten worden gemaakt bij het doneren omdat je daarvoor niet de 10GB kunt gebruiken. Dit is immers iets wat je vanuit ons extra krijgt. 
Dat mijn collega's uit coulance de kosten crediteren, is een ander verhaal. 
Je kunt alleen de MB's van jouw abonnement doneren of eventueel als je een Data BloX aanzet. Extra's vanuit ons kunnen niet gedoneerd worden. Dit verklaart ook de kosten. 

bliv

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:

Dan klopt het toch wat @Sharon  zegt @bliv . De kosten worden gemaakt bij het doneren omdat je daarvoor niet de 10GB kunt gebruiken. Dit is immers iets wat je vanuit ons extra krijgt. 
Dat mijn collega's uit coulance de kosten crediteren, is een ander verhaal. 
Je kunt alleen de MB's van jouw abonnement doneren of eventueel als je een Data BloX aanzet. Extra's vanuit ons kunnen niet gedoneerd worden. Dit verklaart ook de kosten. 

Dan mag Vodafone daar voortaan wel wat duidelijker over zijn...scheelt iedereen ergernis en tijd!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
bliv wrote:
Steven wrote:

Dan klopt het toch wat @Sharon  zegt @bliv . De kosten worden gemaakt bij het doneren omdat je daarvoor niet de 10GB kunt gebruiken. Dit is immers iets wat je vanuit ons extra krijgt. 
Dat mijn collega's uit coulance de kosten crediteren, is een ander verhaal. 
Je kunt alleen de MB's van jouw abonnement doneren of eventueel als je een Data BloX aanzet. Extra's vanuit ons kunnen niet gedoneerd worden. Dit verklaart ook de kosten. 

Dan mag Vodafone daar voortaan wel wat duidelijker over zijn...scheelt iedereen ergernis en tijd!

Wil geen advocaat van de duivel zijn hoor…. Maar is het niet logisch dat wanneer je 10GB cadeau krijgt van Vodafone, dat die voor jezelf zijn om te gebruiken en NIET om deze weg te geven aan een goed doel? Dan had Vodafone wel gelijk een X bedrag kunnen overmaken aan een goed doel en hun klanten geen gratis 10GB. 

Ik heb me er zeker niet om zitten ergeren en ook mijn tijd niet aan voldaan. De pagina was zeer duidelijk van wanneer tot wanneer en dat het voor jezelf is, dat kan toch iedereen wel bedenken. Maar ja, ik zal het wel verkeerd zien en het niet begrijpen. Als je dan wil doneren en je hebt zelf geen donatie data over, dan krijg je kosten. Super netjes dat Vodafone het uit coulance terug stort.

Volgende keer moet Vodafone maar gelijk een X bedrag overmaken aan een goed doel met Kerst. Dan is iedereen blij en hoeft niemand zich af te vragen of het nu vanuit de klant komt of vanuit Vodafone. Al met al betalen we natuurlijk dan allemaal dat bedrag voor het goede doel 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zal je feedback intern hierover aankaarten @bliv, zodat dit duidelijk vermeld wordt. Dit stond namelijk ook in de voorwaarden. Maar begrijp uit je reactie, dat dit niet helemaal duidelijk was.

bliv

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:

Ik zal je feedback intern hierover aankaarten @bliv, zodat dit duidelijk vermeld wordt. Dit stond namelijk ook in de voorwaarden. Maar begrijp uit je reactie, dat dit niet helemaal duidelijk was.

Thanks! En inderdaad, het was voor ij niet duidelijk, want als ik een bericht krijg van Vodafone waarin staat dat die 10 Gb "helemaal voor jou” zijn, dan lees ik die voorwaarden niet eens...dan beschouw ik het als integraal onderdeel van mijn tegoed, met dezelfde voorwaarden als dat tegoed.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic