Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Heb je een abonnement…
… met internetbundel? Dan krijg je tussen kerst en oud en nieuw 10 GB data cadeau, bovenop je abonnement. En je hoeft hier niets voor te doen. De data wordt automatisch geactiveerd op 23 december en is geldig tot en met 23:59 uur op 31 december in de hele EU.
Heb je een prepaidkaartje….
Dan bepaal je zélf op welke dag in december je de bundel gebruikt. Activeer ‘m makkelijk door GRATIS DAG AAN te sms’en naar 4000 of via je My Vodafone app. Die dag is de bundel geldig tot middernacht.
De prepaid gratis dagbundel kun je eenmalig activeren tussen 1 en 31 december 2019.
Verbruik bekijken
Je maakt eerst deze 10 GB data op en daarna pas je eigen bundel. Deze 10 GB data is te zien als extra donut in de My Vodafone omgeving zodat je je totale verbruik kan bekijken. Natuurlijk krijg je ook een sms’je van ons als de 10 GB op is en het verbruik weer uit je eigen bundel gaat.
< Check mijn verbruik in My Vodafone >
Let op: als je al in een internetsessie zit vanaf vóór 0:00 uur dan maak je om 0:00 uur op 23 december niet meteen automatisch gebruik van de 10 GB. Start een internetsessie ná 0:00 uur via ons netwerk (dus zet ook je WiFi uit), om de gratis data te activeren.
Bekijk meer informatie en de veel gestelde vragen op onze special uitpak weken-pagina. We zijn benieuwd hoe jij deze 10 GB extra gaat opmaken tijdens de feestdagen! Laat het ons weten in een reactie onder dit topic. Heb je nog vragen of opmerkingen? Deze kun je natuurlijk ook hieronder plaatsen.
Zooo dat is nog eens mooi. Bedankt Vodafone!! Fijne feestdagen aan iedereen op deze Community.
Geweldig! Dank je wel Vodafone.
Fijne feestdagen gewenst en tot in 2020 ???
Zie de 10GB niet bij de gegevensgebruik heb mijn telefoon al op nieuw opgestart staat er nog steets niet bij
Heb je gekeken in je My Vodafone app?
verwijder die alleen eens en kijk dan nog eens
Of kijk via de browser op www.vodafone.nl. Je kan daarop ook inloggen en dan moet je het zien. Ik zie het staan in ieder geval.
Zie je de 10GB daar wel staan @bakker12? Heb je hiervoor al contact gehad met mijn collega's? Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag en kijk ik graag met je mee hiervoor.
Fijn 10 GB kado tijdens de feestdagen, kan ik eind van de maand wat extra doneren van mijn 500MB/500MB bundel. Mooi niet dus. De 10GB staan er nog, de eerste kosten voor internet gebruik ‘buiten ‘ de bundel, royaal gedoneerd, ook. Gevalletje sigaar uit eigen doos.
Hoi @jswdgrt
De gratis GB kan je waarschijnlijk niet doneren. Wat mij ook logisch lijkt. De 10GB worden eerst gebruikt, voor eigen gebruik, en dan pas gaat je normale data verbruik weer in.
Bij de veelgestelde vragen. Wat houdt de acte in: Je krijgt 10 GB data cadeau als je Vodafone klant bent met een data-abonnement. Deze data wordt tijdelijk toegevoegd aan je abonnement. Je maakt dan eerst deze 10 GB data op en daarna pas je eigen bundel. Deze 10 GB data is te zien als extra donut in de My Vodafone omgeving zodat je je totale verbruik kan bekijken.
Hallo, het is 1 januari en nog steeds staat die 10gb in mijn tegoed donut? Hij liep tot 31 dec 23.59 uur. Nu lijkt het alsof ik er nog steeds gebruik van zou kunnen maken. Is dat juist?
BunsOfSteel wrote:
Hallo, het is 1 januari en nog steeds staat die 10gb in mijn tegoed donut? Hij liep tot 31 dec 23.59 uur. Nu lijkt het alsof ik er nog steeds gebruik van zou kunnen maken. Is dat juist?
Ik denk dat er iets mis gaat bij Vodafone om dat ze nog niet werken met het goed te zetten ??. Lees meer mensen die dit hebben dus maar even afwachten ??
Beste wensen!
Je kunt helaas geen gebruik meer maken van de bundel @BunsOfSteel.
Kun je mij de volgende gegevens sturen via een privebericht: Naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer, een de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Dan kan ik het aanmelden voor je en er voor zorgen dat de bundel verwijderd wordt.
Mijn zoon heeft op 1 en 2 januari nog gekeken en zag toen de 10gb nog actief staan. Hij heeft hier nog gebruik van gemaakt maar nu heeft hij al zijn data al op een en rekening van 9,95 buiten zijn bundel. Hij heeft geen bericht gehad of ontvangen dat zijn bundel op zou zijn. Niet zo als jullie beschrijven. Graag uitleg!!
De 10GB was na 31-12 niet meer te gebruiken @Renske Mutsaers
De bundel is inderdaad langer zichtbaar geweest maar in de voorwaarden en het sms'je staat duidelijk vermeld tot wanneer er gebruik gemaakt kon worden van de bundel. De bundel is op 01-01 verwijderd. Echter heb je de bundel nog kunnen zien in My Vodafone tot 2 januari. Het was dan ook niet meer mogelijk om gebruik te maken van de bundel sinds 1 januari. Op het moment dat daarna nog data is verbruikt, gaat dit van het reguliere tegoed.of bundel af.
Beste steven,
Leg een puber maar eens uit dat als je 10gb ziet op je bundel je er geen gebruik van mag maken. Ik vind dit erg misleidend van Vodafone!!!
Daarnaast heeft mijn zoon ook geen sms gehad op 2 jan. dat hij bijna door zijn bundel van 1 Gb was. Dit horen jullie ook te doen.
Al met al vind ik het erg misleidend allemaal en ga ik ervan uit dat er een oplossing komt voor zijn data verbruik buiten zijn bundel.
Aan de 10GB is niks misleidend aan geweest. Het stond duidelijk in de sms, de voorwaarden, hier op de community en op de website @Renske Mutsaers. Dat jouw zoon hier geen rekening mee houdt is niet aan ons. Het stond op meerdere plekken vermeld.
Jouw zoon of als jij het abonnement voor hem beheert, hebt de mogelijkheid om de BloX Beperkt internet aanzetten. Dit is een gratis BloX die de data vertraagd als de data op is. Hierdoor kunnen er geen kosten gemaakt worden in Nederland en de EU. Het verbruik en aanzetten van BloX is eigen verantwoordelijkheid.
Betreft de sms over de data bundel ben ik met je eens. Deze horen verstuurt te worden. Ik kijk dan ook graag voor je na of deze verstuurt zijn, en zo niet of ik daarin iets kan betekenen.
Kun je mij de volgende gegevens sturen via een privébericht: 06 nummer, naam,adres, postcode, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Steven wrote:
Aan de 10GB is niks misleidend aan geweest. Het stond duidelijk in de sms, de voorwaarden, hier op de community en op de website @Renske Mutsaers. Dat jouw zoon hier geen rekening mee houdt is niet aan ons. Het stond op meerdere plekken vermeld.
Jouw zoon of als jij het abonnement voor hem beheert, hebt de mogelijkheid om de BloX Beperkt internet aanzetten. Dit is een gratis BloX die de data vertraagd als de data op is. Hierdoor kunnen er geen kosten gemaakt worden in Nederland en de EU. Het verbruik en aanzetten van BloX is eigen verantwoordelijkheid.
Betreft de sms over de data bundel ben ik met je eens. Deze horen verstuurt te worden. Ik kijk dan ook graag voor je na of deze verstuurt zijn, en zo niet of ik daarin iets kan betekenen.
Kun je mij de volgende gegevens sturen via een privébericht: 06 nummer, naam,adres, postcode, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
H
Beste steven,
hoe kan ik een pb sturen?
Ik ben toch van mening dat het misleidend is: op 31 dec stond zijn data op 3 Gb (van de 11) en op 1 januari stond het wederom op 11 gb. Dit klopt toch niet. Het is jullie fout dat je de bundel opnieuw aanvult waardoor het lijkt alsof hij weet opnieuw 10 gb erbij krijgt.
Ik stuur graag een pb met daarbij een screenshot van zijn berichten overzicht waarop te zien is dat jullie ook geen sms bericht hebben gestuurd dat zijn data van 1 gb bijna op is.
Al met al erg misleidend!
Helaas zie ik het anders in omdat op meerdere plekken de communicatie is geweest over de 10GB. Dat het mis gaat met weghalen is onze verantwoordelijkheid. Dat jullie er zomaar vanuit gaan dat het opnieuw ingaat in plaats van er is misschien iets aan de hand, is jullie eigen verantwoordelijkheid geweest. Je maakt namelijk een aanname. Jij hebt daarin jouw mening en die waardeer ik ook @Renske Mutsaers.
Een privebericht kun je sturen door te klikken op mijn naam. Vervolgens klik je op stuur bericht. Voor de sms'jes van de 1GB kijk ik graag mee.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...