ozeerf

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Volume muziek Xperia Z werkt niet

Ik heb een probleem met het geluid van muziek, videos, games en andere media.
 
Ik kan het volume van 'Ringtone en meldingen' en 'Alarmen' wel aanpassen. Zowel via de knopjes aan de zijkant als via 'Instellingen'.
Als ik via 'Instellingen' naar 'Geluid' ga en dan naar 'Volumes' kan ik het volume onder het kopje 'Muziek, videos, games en andere media' niet aanpassen.
Kan iemand me ermee helpens?
 
Alvast bedankt!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Dan moet je denk ik even naar de instellingen van de muziekspeler gaan.
Vermoedelijk heb je het geluid "ge-mute".
Telefoon van "stil" afhalen kan ook werken maar daar je beltoon wel werkt zal die denk ik niet op "stil" staan.
 
Ik heb zelf "nog" niet de Experia Z maar wil hem wel hebben.
Dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.
 
Als ik op mijn huidige telefoon (LG Optimus 2x speed) op de toetsen aan de zijkant druk dan stelt die het beltoon volumme in.
Druk ik tijdens een gesprek op die toetsen kan ik het belvolumme aanpassen. (harden of zachter)
Druk ik tijdens het afspelen van muziek of films op de toetsen kan ik het "media" volume harder of zachter zetten.
 
Dus bij mijn huidige telefoon zijn die toetsen functioneel anders tijdens bepaalde acties. 
Misschien is dat bij de Z ook zo.
 
Laat het me weten als het, het weer doet.

Bekijk in context

5 Reacties 5
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Kan je daarvoorn iet gewoon de knoppen aan de zijkant van de telefoon gebruiken?
(die onder de aan/uit knop)
ozeerf
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee, die toetsen werken dan dus niet op een of andere manier. Wel voor het volume van de beltoon etcetera, maar niet voor de muziek. Ook als ik een nummer afspeel wil het geluid niet, er blijft een luidspreker met een kruis erdoorheen staan.
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Dan moet je denk ik even naar de instellingen van de muziekspeler gaan.
Vermoedelijk heb je het geluid "ge-mute".
Telefoon van "stil" afhalen kan ook werken maar daar je beltoon wel werkt zal die denk ik niet op "stil" staan.
 
Ik heb zelf "nog" niet de Experia Z maar wil hem wel hebben.
Dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.
 
Als ik op mijn huidige telefoon (LG Optimus 2x speed) op de toetsen aan de zijkant druk dan stelt die het beltoon volumme in.
Druk ik tijdens een gesprek op die toetsen kan ik het belvolumme aanpassen. (harden of zachter)
Druk ik tijdens het afspelen van muziek of films op de toetsen kan ik het "media" volume harder of zachter zetten.
 
Dus bij mijn huidige telefoon zijn die toetsen functioneel anders tijdens bepaalde acties. 
Misschien is dat bij de Z ook zo.
 
Laat het me weten als het, het weer doet.
ozeerf
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb bij de instellingen gekeken en wat gespeeld ermee. Eerst wou het niet maar na de telefoon een stuk of vijf keer uit en aan te doen wou het ineens wel. Ook via instellingen. Dus bij deze is het (voorlopig) opgelost.

Als je interesse hebt in de Xperia Z, ik kan hem je met harte aanraden. Mooi design, mooi beeld en mooi geluid.

Bij deze hartstikke bedankt voor de hulp!
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Graag gedaan.
 
Ja ik weet dat de Z mijn volgende telefoon wordt.
Alleen de nieuwe "dure" abonnementen van vodafone houden me momenteel nog tegen om te verlengen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic