ajansen66
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail

Ik heb een Iphone 3GS 32GB en een supersim abonnement. Ik heb voicemail aangezet door 12331 te kiezen en op bel te drukken zoals beschreven in de handleiding van Vodafone. Bellers krijgen wel de uitnodiging om een voicemail in te spreken (werkt dus wel). Alleen........ik krijg geen melding dat er een voicemail is voor me. Als ik voicemail (1233) bel krijg ik de melding dat er geen nieuwe berichten zijn (terwijl ik 100% zeker weet dat er 1 is). Iemand die hier raad op weet ???
2 Reacties 2
N_Perfors
Gedreven Meedenker
  • 30Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Meldingen voor voicemail kun je instellen door na het afluisteren van de berichten even te wachten. Met 3 sec. komt het hoofdmenu. Daar kun je meldingen aanzetten.

Bel jezelf om een bericht in te spreken. Als je het niet kan afluisteren even je voicemail uit (12330) zetten en weer aan (12331).

Anders even 1200 bellen.
N_Perfors
Gedreven Meedenker
  • 30Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier is trouwens nog geen sub forum voor onder diensten.

Uitgelicht topic

Data delen met Red Together

Red Together biedt een uniek concept: je kan samen data delen. Alle groepsleden gebruiken GB’s uit één grote datapot. Maar, hoe werkt dat nu precies? En hoe moet je het delen van data bij Red Together...

Geplaatst in Tips van Vodafone