Hendrikus1964

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail

Ik krijg te horen: you are not provisioned als ik mijn voicemail in wil stellen. Hoe kan ik dit oplossen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Hendrikus1964
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

We helpen je graag met het activeren van jouw voicemail. Wel zo handig als iemand een berichtje kan achterlaten als je niet in de gelegenheid bent om op te nemen.

Ontzettend goed ook dat je direct de melding aangeeft die je krijgt te horen. Dit is iets wat wij op de achterkant voor je moeten activeren. Heb je toevallig al contact gehad met één van mijn collega's om dit te regelen?

Zo niet? Wil je in jouw profiel je gehele gegevens vermelden en mij een seintje geven?  Dan ga ik voor je aan de slag. 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Geregeld hoor @Hendrikus1964. Je mag je telefoon even opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331 om de voicemail aan te zetten en je boodschap in te spreken. De voicemail zal dan helemaal up and running zijn.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Hendrikus1964 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Excuus voor mijn late reactie maar ik denk dat je het beste even contact op kan nemen met de klantenservice van Vodafone. Vraag die of ze je voicemail een reset willen geven en dan komt het in orde. Je kan ze bellen maar ook een chat starten.

Hendrikus1964
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ga ik doen, dank je wel alvast.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Hendrikus1964
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

We helpen je graag met het activeren van jouw voicemail. Wel zo handig als iemand een berichtje kan achterlaten als je niet in de gelegenheid bent om op te nemen.

Ontzettend goed ook dat je direct de melding aangeeft die je krijgt te horen. Dit is iets wat wij op de achterkant voor je moeten activeren. Heb je toevallig al contact gehad met één van mijn collega's om dit te regelen?

Zo niet? Wil je in jouw profiel je gehele gegevens vermelden en mij een seintje geven?  Dan ga ik voor je aan de slag. 

Hendrikus1964
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Cecilia.

ik heb mijn profielgegevens aangevuld,

mocht er nog meer nodig zijn hoor ik dit graag.

Succes en groet.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Geregeld hoor @Hendrikus1964. Je mag je telefoon even opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331 om de voicemail aan te zetten en je boodschap in te spreken. De voicemail zal dan helemaal up and running zijn.

Hendrikus1964
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heel fijn, erg bedankt!

Hendrikus1964
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De voicemail is geactiveerd, dank je wel!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Super @Hendrikus1964. Fijn dat het is gelukt! Dat hebben we zo samen maar mooi opgelost! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic