Lilian de Waal

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail zonder dat ik ben gebeld

Is dit raar, vanavond een voicemail, zonder dat ik een oproep heb gemist. Tel.nr van voicemail is 0103027407
Na enig speurwerk lees ik hier meer van op internet. Het enige wat ik hoorde was een muziekje.
Wie heeft dit ook en hoe kan het dat je een voicemail hebt, zonder gemiste oproep?
5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Welkom op de community. Ik zie dat er nog niet iemand eerder heeft gereageerd.

Een voicemail zonder dat je een gemiste oproep hebt, kan alleen als je in gesprek was, geen netwerk had of het toestel uit stond of in vliegtuigmodus etc.
Lilian de Waal
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

ik was niet in gesprek, mn telefoon staat nooit in de vliegtuig modus, had volle bak wifi en toch gebeurde dit. Daarna heb ik dat nog een keer gehad, en kreeg een sms melding van dat zelfde nummer, zonder dat er een sms in mn box zat. Dus jij mag mij verklaren hoe dat kan. Zoals ik in mn eerste bericht al aangaf, blijkt het genoemde telefoonnummer als irritant bekend te staan. Mijn mening of vraag, blok dit nummer zodat niemand er enige hinder van kan ondervinden. Het is een nummer wat niet in mijn contacten voorkomt, na een chatgesprek alhier heb ik em toegevoegd en vervolgens geblokt, evengoed krijg ik nog die sms melding?? Grts Lilian
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wij hebben helaas geen mogelijkheid om inkomende oproepen te blokkeren per nummer.
Echter als je hem in een toestel blokkeert blijft het nummer uitkomen bij de Voicemail. Dit is omdat je door de blokkade aangeeft dat je niet bereikbaar bent en de doorschakeling aan staat naar de voicemail (Voicemail geactiveerd is).
Lilian de Waal
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

Had de voice mails al binnen voordat ik het nummer heb geblokt. Voor mij blijft het een mysterie daarom.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het enige andere wat ik me kan bedenken waarom hij niet op je telefoon binnen komt en direct naar de voicemail gaat, is dat er op dat moment geen verbinding is geweest met ons netwerk. Wifi netwerk is alleen voor data, tenzij bellen over Wi-fi aan staat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic