Ik werd diverse malen gebeld door de St.Maartenskliniek uit Nijmegen, mijn ziekenhuis.
Na 1 x overgaan gaat de voicemail al aan.
Ik heb of had niet de optie "Niet storen" ingeschakeld.
Het ziekenhuis geeft geen nummer mee met de gesprekken en zij zeggen dat het bij Vodafone vaker voorkomt dat gelijk de voicemail ingeschakeld wordt.
Kunnen jullie mij helpen?
Groetjes,
Smittie
Als je echt deze optie niet aan hebt staan, dan je voicemail uitzetten door 12330. Of je rinkeltijd instellen:
Kies zelf hoelang je toestel rinkelt voordat hij doorschakelt naar de voicemail. De rinkeltijd staat standaard op 15 seconden. Je past het aan in My Vodafone of met je telefoon:
Ik had de telefoon perfect ingesteld.
Om verdere problemen te voorkomen heb ik de voicemail maar uitgeschakeld.
Dus de topic kan gesloten worden
Het gaat hier niet om je telefoon, die je perfect hebt ingesteld.
Het gaat hier om je voicemail, die je goed moet instellen. Maar als je liever je voicemail uitschakelt, ook goed natuurlijk 😁
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.