Als ik mijn voicemail wil bellen of aanzetten krijg ik alleen maar de melding “ Welcome to Vodafone, you are not provisioned to vodafone voicemail” en wordt de verbinding verbroken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb het bij deze voor je geregeld @Le0nard. Je mag je toestel zometeen even opnieuw opstarten en daarna naar 12331 bellen om de voicemail aan te zetten en jouw boodschap in te spreken. De voicemail zal hierna werken.
Het is niet fijn als Voicemail niet werkt, misschien brengt dit topic Voicemail [Veelgestelde vragen & antwoorden]
het antwoord en anders komt er vast hulp in het topic, om je verder op weg te helpen.
Hoi @LeonK87
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik gok dat er instellingen niet goed staan bij Vodafone en dat je daarom deze melding krijgt. Het beste wat je kan doen is wachten op een medewerker van Vodafone of zelf contact opnemen met de klantenservice. Deze mensen kunnen je namelijk helpen dit probleem op te lossen.
Wil je wachten op iemand van Vodafone, vul dan je instellingen aan met wat meer gegevens (als je dit nog niet hebt gedaan). Kijk voor meer informatie, wat je moet invullen en waar, op deze topic. Mocht je er niet uit komen, geen probleem, ze helpen je hier graag verder!
Hi @LeonK87
Welkom op de Vodafone Community.
We helpen je graag met het activeren van jouw voicemail. Wel zo handig als iemand een berichtje kan achterlaten als je niet in de gelegenheid bent om op te nemen. Ontzettend goed ook dat je direct de melding aangeeft die je krijgt te horen. Dit is iets wat wij op de achterkant voor je moeten activeren. Wil je in jouw profiel je gehele gegevens vermelden? Ik weet namelijk nu, op je gebruikersnaam na, niet wie je bent. Wil je een seintje geven als je deze gegevens hebt aangevuld? Dan ga ik voor je aan de slag.
Ik heb mijn profiel inmiddels bijgewerkt Cecilia. Bedankt voor je hulp!
Ik heb het bij deze voor je geregeld @Le0nard. Je mag je toestel zometeen even opnieuw opstarten en daarna naar 12331 bellen om de voicemail aan te zetten en jouw boodschap in te spreken. De voicemail zal hierna werken.
Ik heb het zelfde probleem als LeonK87. Mijn voice ook graag aan de achterkant activeren
H Janssen wrote:
Ik heb het zelfde probleem als LeonK87. Mijn voice ook graag aan de achterkant activeren
Dit zal @Cecilia Vodafone voor je moeten doen.
Ik heb haar genoemd zodat ze ook een bericht ontvangt en hier nog even terug komt. Nog even geduld aub ?
Hoi @H Janssen
Welkom hier!
Laten we ook bij jou de voicemail werkend krijgen, zodat personen een bericht kunnen achterlaten als je niet kunt opnemen. Ik begrijp dat je ook deze melding: “ Welcome to Vodafone, you are not provisioned to vodafone voicemail” krijgt? Zo ja, dan moet ik dit activeren aan de achterkant. Ik wil je vragen om hiervoor jouw gegevens in jouw Vodafone Community profiel bij te werken. Geef je een seintje als je dit hebt gedaan? Dan ga ik aan de slag.
Ik wil me graag afmelden voor de vodafone community.
H Janssen wrote:
Ik wil me graag afmelden voor de vodafone community.
Je kan bij de instellingen aangeven dat je geen mail meer wenst te ontvangen. Maar wil je echt volledig van de Community uitgeschreven worden dan zal iemand van Vodafone je moeten helpen. Ik denk dat vandaag @Cecilia Vodafone je wel kan helpen
Hoi @H Janssen
Als je volledig uitgeschreven wilt worden op de Vodafone Community, dan kan ik je daar zeker bij helpen. Ik heb dit nu nog niet gedaan, omdat je eerder om hulp vroeg bij het activeren van jouw voicemail. Kan ik je daar nog bij helpen? Zo ja, vul dan jouw gegevens in in jouw Community profiel.
Schrijf me svp maar volledig uit. Voicemail probleem is inmiddels opgelost.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.