zefke

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail werkt niet.

Sinds een week geen voicemail meer, Al drie medewerkers aan de lijn gehad met de standaard antwoorden. Alles uitgevoerd a.h.v. hun adviezen (had dit al meerdere keren zelf uitgevoerd) geen resultaat en nu is dit probleem doorgestuurd naar de 2e lijn.( u krijgt binnen 10 dagen een sms ?!!!
12331 werkt niet (you wil be disconnected) 12330 werkt niet ( you will be disconnected) en 1233 werkt ook niet.( the phone is not answering) of ik moet mijn nummer ingeven en het bandje roept dat het nummer niet bestaat.
Al met al een knullige vertoning zonder enige adequate hulp.
20 Minuten aan gesprekskosten verkwanselt en geen fatsoenlijke hulp.
Is dit klantenservice?
Wie heeft de oplossing?

Ps. het toestel van mijn vrouw idem, de voicemail niet aan of uit te zetten.
2 Reacties 2
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@zefke

Het is erg vervelend wanneer je geen voicemail kunt instellen!
Je geeft in je bericht aan dat de technische dienst je probleem in onderzoek heeft, ik kan begrijpen dat je het liefst direct ren oplossing wilt hebben.
Spijtig dat deze er niet direct is!

Via het forum kunnen wij je tips & tricks geven, wij kunnen niet in je gegevens kijken bij Vodafone.
Ik kan je niet anders adviseren om het onderzoek van de technische dienst af te wachten..
Hopelijk is je probleem snel verholpen!

groetjes,
daims
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten aangezien dit niet iets is wat via het forum opgelost kan worden. De voicemail moet bij de melding 'you will now be disconnected' gereset worden via de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic