cssung

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail werkt niet - melding: Good Bye

Dag Vodafone, hierbij graag hetzelfde verzoek om mijn voicemail aan te zetten. Wanneer iemand mij belt en ik kan het gesprek op dat moment niet aannemen dan ontvangen ze de gesproken melding: Good Bye.

 

Voicemail aanzetten via My Vodafone (1233 etc.) werkt niet, dit lukt ook niet via online in my vodafone.  Graag aub een passend oplossing om weer zelf voicemail aan en uit te kunnen zetten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @cssung, goedemorgen en welkom hier!

Zeker wil ik jou hierbij helpen! De melding die je krijgt te horen geeft aan dat de voicemail staat uitgeschakeld. Gelukkig heb je in jouw Community profiel al de benodigde gegevens ingevuld, waardoor ik gelijk aan de slag kon gaan. Bij deze heb ik de voicemail opnieuw voor je ingeschakeld. Je mag je telefoon even opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331 om de voicemail aan te zetten en je boodschap in te spreken. De voicemail zal dan helemaal up and running zijn

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @cssung, goedemorgen en welkom hier!

Zeker wil ik jou hierbij helpen! De melding die je krijgt te horen geeft aan dat de voicemail staat uitgeschakeld. Gelukkig heb je in jouw Community profiel al de benodigde gegevens ingevuld, waardoor ik gelijk aan de slag kon gaan. Bij deze heb ik de voicemail opnieuw voor je ingeschakeld. Je mag je telefoon even opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331 om de voicemail aan te zetten en je boodschap in te spreken. De voicemail zal dan helemaal up and running zijn

cssung
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia dank voor je oplossing. Het is nu inderdaad gelukt om voicemail te activeren. Dank voor je support!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic