selina12345

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail uitbreiden.

Hallo Vodafone,

Ik werk van maandag t/m donderdag en vrijdag t/m zondag ben ik vrij. Ik wil voor die 2 delen van de week ieder een aparte voicemail instellen, ik noem ze even "weekvoicemail" en "weekendvoicemail". En ik wil deze zo instellen dat de weekvoicemail iedere maandag automatisch om 7:00 aan gaat en de weekend voicemail iedere donderdag automatisch om 20:00 aan gaat. Dit is echter niet mogelijk bij een particulier abbonement. (behalve als je gebruikt maakt van een tijdelijke welkomstboodschap, maar deze gaat niet automatisch en zou je steeds handmatig opnieuw aan en uit moeten zetten).

Op MyVodafone zie ik dat ik mijn abbonnement op een hoop dingen kan uitbreiden, behalve mijn voicemail. Daar mogen jullie wel iets aan doen vind ik. Zo heb ik gelezen dat dit wel mogelijk is bij een zakelijk abbonement. Ik vroeg me af of ik een "zakelijke" klant kan worden tegen geen of weinig kosten, waarbij mijn abbonnement volledig hezelfde blijft, zodat ik mijn voicemail kan uitbreiden.

Ook zou ik erg graag een automatische massage willen inspreken, die zich afspeelt wanneer een persoon mij niet kan bereiekn, maar dan geen functie geven om voicemail in te spreken. Wanneer ik mijn voicemail uit zet en mijn welkomstboodschap aan, en ik bel naar mijn toestel, krijg ik helemaal niets te horen. Conclusie, wanneer je je voicemail uitzet, zet je je welkomstboodschap ook automatisch uit, ondanks dat het menu aangeeft dat de weklomstboodschap toch echt aan staat. Erg apart, maar is er een mogelijkheid om dit ook aan te passen/ uit te breiden? Evt. ook door over te stappen van particuliere naar zakelijke klant?

Ik hoor graag van jullie,

Gr. Selina
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @selina12345,

Bedankt voor je uitgebreide feedback over voicemail! Er is geen mogelijkheid om je bestaande voicemail uit te breiden met extra opties. Alle mogelijke opties zijn al aanwezig in het instellingenmenu van je voicemail. Wellicht dat het in de toekomst wel uitgebreid over veranderd kan worden. Op dit moment heb ik daar geen nieuws over.

Het beleid over dit soort zaken wordt niet door de moderators bepaald, daar gaan andere mensen over. Ik geef je feedback uiteraard wel intern door.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic