Vronsky

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail resetten naar standaard versie: HOE ??

Hallo,
Zou iemand kunnen uitleggen hoe ik mijn persoonlijke voicemail boodschap kan resetten naar de standaard versie ?
Aan- /uitzetten werkt niet.
Callcenter/HelpDesk medewerker kon me ook niet helpen... 😞

MET DANK,
V.
8 Reacties 8
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Vronsky ik zie dat er nog niet op je bericht gereageerd is. Je voicemail dient hiervoor een reset te krijgen. Dit kan de klantenservice voor je in orde maken. Vraag concreet naar een reset, dan komt het goed 🙂
Vronsky
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo _Nadia_,
Reset is inderdaad gelukt, maar nu wordt ik telkens door een robot gebeld om opnieuw een gepersonaliseerd bericht aan te maken: wil ik helemaal niet !!
Kun je mij verlossen van deze opdringerige robot ??

Dank,
V.



Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Vronsky fijn om te horen dat de reset heeft geholpen. Doorloop het menu eens volledig als je wordt teruggebeld. Als het goed is word je daarna niet meer teruggebeld. We horen het graag van je.
Vronsky
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan,
Niet om vervelend te doen: maar luister zelfs eens naar dat bericht.
Er valt namelijk niets te kiezen in het bericht: je wordt geacht direct een nieuwe persoonlijke boodschap in te spreken...te bevestigen met een hash. Geen enkele andere keuzemogelijkheden worden aangeboden, zelfs na lang wachten, rest niets anders dan maar ophangen.

Groet,
V.


daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Vronsky

En wat gebeurd er als je naar 1233 belt , meteen 11 invoert voor hoofdmenu en dan bij optie 2 je persoonlijke instellingen ingeeft?

Groetjes,
daims
Vronsky
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na '11' zegt de robot dat ik een pin code MOET instellen: wil ik ook niet.
En hierna opnieuw diverse voicemails met dezelfde opdracht...
'r Wordt nou erg vervelend, Vodafone



Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Schakel je voicemail eens uit (12330) en weer in via (12331). Ik hoor graag van je of dat heeft geholpen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic