Hermanplas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail problemen

Het lukt me niet om de voicemail te activeren. Ik heb het een aantal keer geprobeerd via zowel 12331 als via myVodafone maar tot nu toe zonder resultaat. Wanneer ik mijn eigen telefoon bel met de huistelefoon wordt deze niet doorverbonden met voicemail.

Mijn telefoon is een iPhone 5s met een Vodafone Red abonnement

Hartelijke groet
2 Reacties 2
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Dat is vervelend Hermanplas!
Ik vermoed dat de voicemail niet is geactiveerd in onze instellingen van het systeem. Neem even contact op met de klantenservice, dat kan telefonisch via de chat, social media of email. We activeren de voicemail dan graag voor je! 😄
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic