paulius

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail instellingen worden steeds herhaald

Hoi,
sinds mijn abonnement verlengt is, heb ik probleem met mijn voicemail. Elke keer als ik mijn voicemail opbel, krijg ik de taalinstellingen bandje, die duurt ongeveer 1 min 15 sec. Pas daarna krijg ik mijn voicemail berichten te horen. Ik moet elke keer het bandje opnieuw doorlopen.

Ik heb al twee keer telefonisch contact met vodafone customer support opgenomen. De eerste keer kreeg ik te horen dat ik de 1233 nummer moet gebruiken en niet de nummer van de sms. De tweede keer was ik verteld dat ik mijn mobiel in de vliegtuig modus voor 5 minuten moet laten staan, daarna de telefoon opnieuw opstarten en het probleem opgelost zou moeten zijn. Aan de helpdesk medewerker liet ik ook het bandje horen. Helaas.

Ik vind dat dit een technische storing bij Vodafone is omdat aan het eind wordt er altijd verteld "uw instellingen zijn opgeslagen". Graag oplossen want het is niet wenselijk om elke keer meer dan een minuut om te wachten om de voicemail berichten gewoon af te kunnen luisteren.

Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Paul
2 Reacties 2
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@paulius

Ik heb even de titel van je topic aangepast. Dan maakt het iets duidelijker waar het topic over gaat, aangezien je titel "voicemail irritant" dat niet zo duidelijk maakte. Wellicht krijg je op deze manier sneller tips van de rest van de community.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@paulius Lukt het om je Voicemail-instellingen aan te passen via My Vodafone? Dat zou dit probleem kunnen oplossen. Zet de Voicemail eventueel even uit en dan weer aan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic